V
vierailija
Vieras
Eipäs olekaan. Nämä muut öljyt on haitallisia kuumennettuna. Syöt siis karsinogeenejä.Pyh, sontaa mitä en syö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipäs olekaan. Nämä muut öljyt on haitallisia kuumennettuna. Syöt siis karsinogeenejä.Pyh, sontaa mitä en syö.
Höpö höpöEipäs olekaan. Nämä muut öljyt on haitallisia kuumennettuna. Syöt siis karsinogeenejä.
Syön vaan oliivi- ja seesamöljyä, olin mutulla noi löytänyt et on hyviä yhen blogia pitävän lääkärinkin mukaan.Eipäs olekaan. Nämä muut öljyt on haitallisia kuumennettuna. Syöt siis karsinogeenejä.
Väsynyttä trollausta.
Oliiviöljyä ei pidä kuumentaa.Syön vaan oliivi- ja seesamöljyä, olin mutulla noi löytänyt et on hyviä yhen blogia pitävän lääkärinkin mukaan.
Totta osittain ainakin omalta osaltani ja siksi en mennyt discordiin. Tykkäsin siitä että sai kirjoitella vapaasti nimimerkittömänä ja osa jutuista osui ja osa ei eikä kukaan tiennyt että ne oli samalta kirjoittajalta.Ei ne mammat kehtaa enää samoja pervouksia kirjottaa nimimerkillä![]()
No minä kuumennan, ja Kreikassakin niin tehdään.Oliiviöljyä ei pidä kuumentaa.
Juuri näinTotta osittain ainakin omalta osaltani ja siksi en mennyt discordiin. Tykkäsin siitä että sai kirjoitella vapaasti nimimerkittömänä ja osa jutuista osui ja osa ei eikä kukaan tiennyt että ne oli samalta kirjoittajalta.
t. edellinen
Ne selvästi haluavat mammoja sinne pitämään huolta kaikinpuolisesta hyvinvoinnista. Hameet on jo valmiiksi korvissaR stoorista selviää nyt helposti missä lomailevat.
Joko oot koneessa?Ne selvästi haluavat mammoja sinne pitämään huolta kaikinpuolisesta hyvinvoinnista. Hameet on jo valmiiksi korvissa![]()
Kyllä.! Ai että pojat, täältä tullaan!Joko oot koneessa?
Minkä väriset stringit sulla on?Kyllä.! Ai että pojat, täältä tullaan!![]()
Vastasitko siinä mun kysymykseen minkä väriset stringit sulla onHei, joku poisti mun viestin!!
Mä oon pahoinvointiäijä, läheks treffeille?Mutta kummasta pojasta aloitan, hmm.. Laitan heidät kaislamatolle vierekkäin ja dippailen vuorotellen kumpaakinEikä tarvita mitään seesamöljyjä.
T hyvinvointimamma
Vaikka se yrittää olla seksuaalinen, tulee myös mukahauska lasten artisti fiilis. No samaa kategoriaa on nämä Frank flamingo stoorit. Oikea discopallo ois tyylikkäämpää.Älllöttävä tuo pallidiskopallo![]()
No älä pöljäke kyttää.Mä oon ton Ronyn seuraaja, mutta sen story-pallo ei ikinä ilmesty mulle sinne ylälaitaan, mitä ihmettä. Miksi ei?
Kyllä. Oikea tosiaan olisi paljon parempi. Nuo pakkovitsit luo kuvaa, ettei ihan usko itseensä artistina. Sitten voi aina vedota siihen, että läppäähän tää vaanVaikka se yrittää olla seksuaalinen, tulee myös mukahauska lasten artisti fiilis. No samaa kategoriaa on nämä Frank flamingo stoorit. Oikea discopallo ois tyylikkäämpää.
Ymmärrän sinun, iäkkään miehen pallikateuden.Kyllä. Oikea tosiaan olisi paljon parempi. Nuo pakkovitsit luo kuvaa, ettei ihan usko itseensä artistina. Sitten voi aina vedota siihen, että läppäähän tää vaan
Kyllä, kekätossarilla ainakin tuntuu olevan ikäkriisi palliensa kanssa.Ymmärrän sinun, iäkkään miehen pallikateuden.
Ehe ehe, ei ollut minun kirjoitus edes, plus en ole mies, vaikka sinulla sellaisen tarve tuntuis olevan.Kyllä, kekätossarilla ainakin tuntuu olevan ikäkriisi palliensa kanssa.