V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onks nää Bojanin silmät kun näkee Tauskin tulevan saunasta pyyhe lanteillaan?(•)(•)
Samaa mieltä, kunnon session jälkeen raukaisee
Bojanin suu on O, kun se pyyhe putoaa lanteilta poisOnks nää Bojanin silmät kun näkee Tauskin tulevan saunasta pyyhe lanteillaan?
Täältä se käsilaukunkantaja ja iltakaakaot oli pöllitty. Pieni maailma.Höpön löpöä.
Kuolen nauruun, hihii.
Kusipää oisko.Mitä kuspo tarkoittaa?
Kuopion SuojelupoliisiMitä kuspo tarkoittaa?
Nyt ois taas aika mennä imemään sitä mamman tissiä mies.En ole kateellinen K:fani kuspo.
Kusinen polle.Mitä kuspo tarkoittaa?
No menepä kerta mies olet.Nyt ois taas aika mennä imemään sitä mamman tissiä mies.
Siis miten maailmassa voi olla muita erilaisia ihmisiä kuin SINÄ? Aivan mahdotontaSiis miten joku voi olla painanut yli 90 kg tolla pituudella, oma paino oli jotain 47-51 kg pidempänä tossa iässä.
Sun syömishäiriöt tiedetään. Kävitkö taas esittelemässä mahaa jodelissa? Saitko bännit?Siis miten joku voi olla painanut yli 90 kg tolla pituudella, oma paino oli jotain 47-51 kg pidempänä tossa iässä.
Ihanaa, mun kilot karisi kun aloin syömään makkaraa ja rasvasta possua. Tissitkin alkoi kasvamaan!Mä laihdun ihan älyttömästi rakastuneena ja kun s-elåmä pelaa. Läskit sulaaihan itsekseen ja silmissä, se on käsittämätöntä.
No ei ole anoreksiaa edelleenkään, ja en tietenkään saanut, mode olen. Mitään kuvia en ole laittanut sinne, kyse oli vyötärönympäryksestä keskustelussa, joka poistui.Sun syömishäiriöt tiedetään. Kävitkö taas esittelemässä mahaa jodelissa? Saitko bännit?
Jopa täällä on pystynyt näkemään sun syömishäiriön ja vinksahtaneen kehonkuvan. Syömishöiriöisillä harvoin on sairaudentuntoa.No ei ole anoreksiaa edelleenkään, ja en tietenkään saanut, mode olen. Mitään kuvia en ole laittanut sinne, kyse oli vyötärönympäryksestä keskustelussa, joka poistui.
Syön vaan terveellisesti, ei siinä ole mitään vikaa, eikä ees ole diagnoosi sellaisenaan. Toki ärsyttää, ettei mitään herkkuja voi syödä enää.Jopa täällä on pystynyt näkemään sun syömishäiriön ja vinksahtaneen kehonkuvan. Syömishöiriöisillä harvoin on sairaudentuntoa.
Kuinka kauan jaksat leijua tolla jodel modella, voin kertoa että lähes kaikki siellä on modejaNo ei ole anoreksiaa edelleenkään, ja en tietenkään saanut, mode olen. Mitään kuvia en ole laittanut sinne, kyse oli vyötärönympäryksestä keskustelussa, joka poistui.
Enpäs olekaan, ite taiat olla.Se vaan haaveilee, oikeesti on 120kg mies.