V
vierailija
Vieras
Enpäs olekaan, ite taiat olla.Se vaan haaveilee, oikeesti on 120kg mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enpäs olekaan, ite taiat olla.Se vaan haaveilee, oikeesti on 120kg mies.
Ei tossa mitään sellaista ole, että ylpeilisin, on minultakin ainakin kolme tai neljä kommenttia poistettu kokonaan jo. Eli eipä sieltä helpolla poisteta niinku te silloin väititte.Kuinka kauan jaksat leijua tolla jodel modella, voin kertoa että lähes kaikki siellä on modeja![]()
Eihän toi sitä tajuaKuinka kauan jaksat leijua tolla jodel modella, voin kertoa että lähes kaikki siellä on modeja![]()
Tiiän kyllä, mutta nyt täytyy tehdä kotitöitä välillä, että enpä ehi kinastella täällä.Eihän toi sitä tajua![]()
Halkoja pilkkomaanko menet? Sillä ne läskit lätisee.Tiiän kyllä, mutta nyt täytyy tehdä kotitöitä välillä, että enpä ehi kinastella täällä.
Ja modet saa yhtälailla bännit.Kuinka kauan jaksat leijua tolla jodel modella, voin kertoa että lähes kaikki siellä on modeja![]()
No en, minulla on moderni koti, tiskejä oli kertynyt ku olin niin monena päivänä mökillä, ja vielä ois viikkosiivous osittain kesken ja lumityöt tekemättä.Halkoja pilkkomaanko menet? Sillä ne läskit lätisee.
Mutta minä en ole saanut ja koitan käyttäytyä sillain, että niin ei tapahdu.Ja modet saa yhtälailla bännit.
No en, minulla on moderni koti, tiskejä oli kertynyt ku olin niin monena päivänä mökillä, ja vielä ois viikkosiivous osittain kesken ja lumityöt tekemättä.
Kaipaatko koskaan toisen miehen kosketusta? Etsin seuraa tositarkoituksella. Matti54v.Mutta minä en ole saanut ja koitan käyttäytyä sillain, että niin ei tapahdu.
Ihan nainen olen, pölö.Siinä on miehelle hommaa pariksi päiväksi
Ding dong.Kaipaatko koskaan toisen miehen kosketusta? Etsin seuraa tositarkoituksella. Matti54v.
Ihan nainen olen, pölö.
Niinhän se Krista lauloi miesrakkaudesta: marry me, ding dongOnko nämä meidän hääkellot?![]()
Onko nämä meidän hääkellot?![]()
Tuo c on aika kolho suviin verrattuna. Ja liian paranneltuTäytyy sanoa että Jerellä ja Mikkellä on samanlainen naismaku.
Ehe ehe, enkä ole mies edelleenkään.Ei oo. Kekätossari on menossa naimisiin K fanin kanssa.
Mikään stooreissaan ei vaikuta, että ois joku J:n kumppani pölkyt.Tuo c on aika kolho suviin verrattuna. Ja liian paranneltu
Onko hän samassa majoituksessa kuin K? Aloin vasta nyt seuraamaan.Lisää "sattumia". Thaimaasta.
C:n uusimmässa Instassa täytetty ristikkoa. Muuten tyhjästä ristikosta täytetty vain sana "pötköttää" = maata. Ja lisäksi Jukka tykkäilee päivityksistä......