V
vierailija
Vieras
Tollasista ne Pöyhösen pojat just tykkääTon naikkosen naama.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tollasista ne Pöyhösen pojat just tykkääTon naikkosen naama.
Ihan samaa luokkaa edellisen kanssa.Ton naikkosen naama.
Kyllä sä elämäsi rakkauden kanssa lähdet myös Thaimaahan. Ai että, kahden miehen väliset aidot tunteetKanaria on pisin mihkä minä lähen, muutenkin vajaita juttuja.
Mutta R ei?Tollasista ne Pöyhösen pojat just tykkää
Ei tiedetä mieltymyksistä, voi olla hänen myösMutta R ei?
Boitsukin lähti elämänsä rakkauden perässä Dubaihin, kahdesti joKyllä sä elämäsi rakkauden kanssa lähdet myös Thaimaahan. Ai että, kahden miehen väliset aidot tunteet![]()
Omg, ovatkohan Jere ja Rony pussanneet tuolla.![]()
Mun mummopöksyt on ihan märät jos ajattelen Kekätossarin ja K fanin lemmenhetkiä
Älä huijaa mies, ei täällä ole ainuttakaan naista.
Naisia täällä kaikki, pönttö.
Eipä lähtenytkään.Boitsukin lähti elämänsä rakkauden perässä Dubaihin, kahdesti jo
Hyvä vitsi.Ihan samaa luokkaa edellisen kanssa.
Ai se meni vaan pinnallisen elämäntyylin perään sinne? Oisin vannonut että Seikun.Eipä lähtenytkään.
Ei ole tainnut sellaisia ollakaan että.Onko muuten B poistanut Dubaita kritisoivat kommentit postauksestaan?![]()
HupsistakeikkaaOnko muuten B poistanut Dubaita kritisoivat kommentit postauksestaan?![]()
Ainakin kolme olen siellä nähnyt.Ei ole tainnut sellaisia ollakaan että.
Muistan näitä myös, se ”tunnettu” fani oli kirjoittanut yhden.Ainakin kolme olen siellä nähnyt.
Mistä sä tiedät kun sulla ei edes ole sitä instaa, pidä pääs kiinni asioista mistä et tiedä mitäänEi ole tainnut sellaisia ollakaan että.
Oli ainakin kaksi, mulla on niistä kuvat, mut en saa postattua niitä viestejä tänne kun tää herjaa koko ajan roskapostistaMuistan näitä myös, se ”tunnettu” fani oli kirjoittanut yhden.
Uli uli kiusaaja, näkyy kommentteja navinkin kautta.Mistä sä tiedät kun sulla ei edes ole sitä instaa, pidä pääs kiinni asioista mistä et tiedä mitään
Ei näköjään kaikkia sitten.Uli uli kiusaaja, näkyy kommentteja navinkin kautta.