V
vierailija
Vieras
Sama pullo, kiertänyt jo vuodesta 2007 turistilta toiselle.Eikö tuolla ole kuin yksi ainoa pullo kyseistä juomaa? Herranen aika.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama pullo, kiertänyt jo vuodesta 2007 turistilta toiselle.Eikö tuolla ole kuin yksi ainoa pullo kyseistä juomaa? Herranen aika.
Oon esittämässä tylsämielistä hyvistäMitä sinä kompostimamma täällä teet?
Paljo sä painat?Oon esittämässä tylsämielistä hyvistä
Shakira pyöritti lannetta K:n stoorissa. Harvinaista muuten, että K laittaa srooriin tommosta eroottissävyistä tanssia. Taitaa häärijäpöljäilyt olla passeMutta onko tämä oikeasti loma ilman naisia kun ei vielä ole vilahdustakaan näkynyt eikä naurahdustakaan kuulunut?
Oon esittämässä tylsämielistä hyvistä
Onko sulla isot lollot?Äläpä vastaa puoestani. Olen naureskelemassa teidän typerille jutuillenne.
EroottissävyistäShakira pyöritti lannetta K:n stoorissa. Harvinaista muuten, että K laittaa srooriin tommosta eroottissävyistä tanssia. Taitaa häärijäpöljäilyt olla passe
Niin eli varsin outoa sakkia sinäkin.Äläpä vastaa puoestani. Olen naureskelemassa teidän typerille jutuillenne.
Niin eli varsin outoa sakkia sinäkin.
Älä esitä mua kiitosÄläpä vastaa puoestani. Olen naureskelemassa teidän typerille jutuillenne.
Trolollolllooooo vaan sulle.Älä esitä mua kiitos
Ei siinä mitään eroa ole käykö vierailullla vai asuuko. Asiat mitä täällä on kiinnnostavat kuitenkin sen verran että vaivaudut paikalle.Hupinsa kullakin. Ero on siinä, etten asu täällä, enkä repostele toisten ihmisten yksityiselämää julkisella palstalla anonyymiyden suojissa.
K:sta alkaa kuoriutua kunnon Cheek!Shakira pyöritti lannetta K:n stoorissa. Harvinaista muuten, että K laittaa srooriin tommosta eroottissävyistä tanssia. Taitaa häärijäpöljäilyt olla passe
Älä kiusaa toista. Sillä on denialit päällä ja vaikeaaEi siinä mitään eroa ole käykö vierailullla vai asuuko. Asiat mitä täällä on kiinnnostavat kuitenkin sen verran että vaivaudut paikalle.
Ei siinä mitään eroa ole käykö vierailullla vai asuuko. Asiat mitä täällä on kiinnnostavat kuitenkin sen verran että vaivaudut paikalle.
Mä oon provoillu pari kertaa niin läpinäkyvästi, että olisi luullut sinunkin tajuavan, honeyÖh. Onko sulta jäänyt Boikkelinkaipaajat huomaamatta. Minä en niihin kuulu, mutta kyllä noita täällä on. Äläpä puhu paskaa.
Tää on ollut stalkkauksen pyhättö alkuajoista lähtien. Ei voi tulla yllätyksenä.Ei nyt ihan osunut. Kuinka voin tietää, mistä täällä jauhetaan, jollen tule katsomaan. Jossain vaiheessa vielä oli ihan järkeviäkin juttuja tai edes hauskaa trollausta.
Juujuu, honey.Ei nyt ihan osunut. Kuinka voin tietää, mistä täällä jauhetaan, jollen tule katsomaan. Jossain vaiheessa vielä oli ihan järkeviäkin juttuja tai edes hauskaa trollausta.
Seli seli, tämä on ollut kunnon tunkio jo kuukausiaEi nyt ihan osunut. Kuinka voin tietää, mistä täällä jauhetaan, jollen tule katsomaan. Jossain vaiheessa vielä oli ihan järkeviäkin juttuja tai edes hauskaa trollausta.
Ah sitä aikaa kun paikannettiin millä jakkaroilla B ja S istuivat Sloveniassa.Tää on ollut stalkkauksen pyhättö alkuajoista lähtien. Ei voi tulla yllätyksenä.
EI mitään kiinnostavaa ko ajassaAh sitä aikaa kun paikannettiin millä jakkaroilla B ja S istuivat Sloveniassa.