V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon navilainen eli minusta ei ainakaan näe mitään.Kannattaa muistaa että kun käytte stalkkaamassa Instagrammissa stooreja niin hän näkee ketä niitä katsoo.
No tätä just aamulla sanoin. Pirjot ja Tertut siellä. Se yks reppana tanskalainenkin joutu muuttamaan tilinsä yksityiseks, kun suomimummot hyökkäs.Kannattaa muistaa että kun käytte stalkkaamassa Instagrammissa stooreja niin hän näkee ketä niitä katsoo.
Niin ja mitä sitten? Mun profiilista ei saa mitään tietoa kuka ja mikä mä oon.Kannattaa muistaa että kun käytte stalkkaamassa Instagrammissa stooreja niin hän näkee ketä niitä katsoo.
Mummoinvaasio parastaEiköhän nämä influt ja muut vastaavat suorastaan toivo sitä, että niiden instoja seurataan.
Niihän sä luuletNiin ja mitä sitten? Mun profiilista ei saa mitään tietoa kuka ja mikä mä oon.
Tolla ryyppäämisellä ja nahan käristämisellä todellaki muuttuu, muttei edukseen. Ehtiiköhän täyttää 40 ennen melanoomaa. Turvotuksen ja + 10 kiloa ainakin saa jo tällä reissulla.EI K sitäsinne halua. Sillä on muodonmuutosprojekti ja uutta naisnauneutta siellä. Mitään vanhoja tuhnuja sinne. Härtsäkin saa pysyä kotonaan
Kyllä hänen näkee ainakin nimen ja kuvan jos ei muuta. Jos et sitten ole kuvaton nimimerkki jolla ei ole yhtään seuraajaa.Niin ja mitä sitten? Mun profiilista ei saa mitään tietoa kuka ja mikä mä oon.
Voi kuule, kyllä olen pitänyt huolen siitä. Älä yhtään vinkkaile silmää, minä tiedän.Niihän sä luulet![]()
Kuka tyhmä laittaa profiiliinsa oikean nimen ja kuvan, jos ei halua niitä paljastaa? Tai ylipäänsä laittaa kuvaa ollenkaan? Jos profiili on pelkästään stalkkaukseen, niin sinne ei laiteta mitään.Kyllä hänen näkee ainakin nimen ja kuvan jos ei muuta. Jos et sitten ole kuvaton nimimerkki jolla ei ole yhtään seuraajaa.
Ei se mitään epäkiinnostavaa menneen talven lumea seuraa.Panu Hörkkö ei enää väijy Käärijä pusikoissa. On saanut kaiketi kenkää Seiskasta tai itse lähtenyt. Taisi Panu astua liian isojen varpaiden päälle kun alkoi jahtaamaan poliitikoita.