V
vierailija
Vieras
Eli puhut itellesi, minä oon nainen.Mitä sinä mies urputat taas!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli puhut itellesi, minä oon nainen.Mitä sinä mies urputat taas!
Höpö höpöEli puhut itellesi, minä oon nainen.
En ole, vaan 166 cm hoikka nainen.Niinpä niin taas, johan on selvinnyt, että oot lihava 163cm mies.
Kuka ei ole nähnyt heteroa koskaan? Onpa erikoista.
Kemiaa buahahaEivät seurustele,mutta kemiaa heidän välillä on.Näin olen nähnyt asian alusta asti.Ja minä tulin keskusteluun vasta nyt.
Siis onko joku tullut kompostiin vasta nyt?!Eivät seurustele,mutta kemiaa heidän välillä on.Näin olen nähnyt asian alusta asti.Ja minä tulin keskusteluun vasta nyt.
Oisko kyse tästä päivästä vaikkapa, tahvo.Siis onko joku tullut kompostiin vasta nyt?!
Joko ne hääkellot soi kohtaKateellinen K fani.
Mäkin ihmettdlein tuota kipimän puutetta. Toki sitten luotu esteettistä vartalolähikuvaa ja sillä kompensoitu se puuttuva kipinä. Ihan randomipällejä ne stararIhan turhaan kohistu koko sarjasta. Olematon juoni ja päähenkilöiden välillä ei kipinöi. Luin instasta et vasta kolmannessa jaksossa tapahtuu, joten annan armoa sarjalle sen verran. Ekaa kirjaa olen lukenut pari päivää ja ei tämä mikään laatuteos ole.
Se on vähän kuin aikansa Twilight ja Fifty shades of gray, valmiiks pureskeltua hömppää yksinkertaisille.Mäkin ihmettdlein tuota kipimän puutetta. Toki sitten luotu esteettistä vartalolähikuvaa ja sillä kompensoitu se puuttuva kipinä. Ihan randomipällejä ne starar
Etkö itse osaa vai mikä on ongelma?Siis enkuksi joku vaivautuu lukeen, eka suomennoshan ilmestyy vasta elokuussa.
Osaisin kai, en vaan viitsisi nähdä tollaista vaivaa, oon minä neljää kieltä lukenut.Etkö itse osaa vai mikä on ongelma?
Ja mitään niistä et osaa.Osaisin kai, en vaan viitsisi nähdä tollaista vaivaa, oon minä neljää kieltä lukenut.
Osaan kyllä, mutta meen mielummin sieltä mistä aita on matalin.Ja mitään niistä et osaa.
Onpas täällä katkeroituneita eukkoja. Kyllä jokaisen elämä kaipaisi vähän romantiikkaa ja erotiikkaaSe on vähän kuin aikansa Twilight ja Fifty shades of gray, valmiiks pureskeltua hömppää yksinkertaisille.
Tänåän joo.Oisko kyse tästä päivästä vaikkapa, tahvo.
Enemmänkin tosielämän omakohtaista romantiikkaa ja erotiikkaaOnpas täällä katkeroituneita eukkoja. Kyllä jokaisen elämä kaipaisi vähän romantiikkaa ja erotiikkaa![]()
Tuskinpa on.Joo Heated rivalryn päähenkilöt eivät seurustele toistensa kanssa, mutta toinen heistä on kuitenkin homo, toisin kuin B tai J![]()
Höpö höpö.Enemmänkin tosielämän omakohtaista romantiikkaa ja erotiikkaa![]()