K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko ajatellu mihin se sun laihduttamasi läski päätyy? Ajatella sekin on jossain, sillä maailmassa on energian katoamattomuuden ja massan vakion laki. Ihan ihmeellistä!
En ole ajatellut, oon sen verran huono just fysiikassa ja matematiikassa, etten muista tollaisista paljoakaan. Ja kuten sanottu en nyt aio jatkaa tätä aihetta, noi läskihuutelutkin alkoi jotenkin triggeroida, mutta itepähän tän pöljän jutun aloitin. Tohon vartalotyyppi juttuun nyt kuitenkin pakko oikoa sen verran, että päärynältä en ole kyllä muistuttanut koskaan. Silmämääräisesti arvoituna hartiat on saman levyset tai hiukan leveämmät kuin lantio. Pehva ei ole iso myöskään. Selkä minulla on lyhyt ja kädet + jalat pitkät, äidilläni taas eri hällä esim. pitkä selkä ja romuluinen ja iso jalka 40, itsellä 38 jalka ja pieni ranne ja kapeat sormet. Mutta tää sai nyt olla viimeinen vastaus näihin ja yritän olla tuomatta mitään lukuja. Läski mies huuteluihin en kans enää jaksa vastailla mitään, jos minun mieheksi kuvittelu jollain sytyttää.

Yhteistyössä