V
vierailija
Vieras
En minä ite mitään perustamassa ookaan, plus mitään vikaa itsesssäni tuskin on vs. kekään muukaan.Kukaan ei halua sun kanssa sellaiseen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä ite mitään perustamassa ookaan, plus mitään vikaa itsesssäni tuskin on vs. kekään muukaan.Kukaan ei halua sun kanssa sellaiseen
En minä ite mitään perustamassa ookaan, plus mitään vikaa itsesssäni tuskin on vs. kekään muukaan.
Niin tää nyt on tälläistä hiukan turhanaikaista löpinää, en vaan jaksa oikein ymmärtää noiden jatkuvien mieshuuteluiden huumoriarvoa edes, enemmän sellaista koulukiusaamistyyppistä käytöstä minusta.
Makunsa kullakin.'He is such a treat!" (Homoforum)
No niinhän se K on![]()
Myös sinulla setämies.Makunsa kullakin.
Olen nainen, en oo koskaan välittänyt J suhteessa itseeni.Myös sinulla setämies.
Alitajuntaiset tunteesi vain purkautuvat, kun puhut hänestä koko ajan. Rakkautta kunnon kaappihomon tapaanOlen nainen, en oo koskaan välittänyt J suhteessa itseeni.
Paritan vaan Bojanille, kyllä J:stäkin hyviä kuvia näkee aika ajoin ei sillä.Alitajuntaiset tunteesi vain purkautuvat, kun puhut hänestä koko ajan. Rakkautta kunnon kaappihomon tapaan![]()
Ketäs nyt lytätään. Joksuja, Boitsua vai Kärtsää ?On taas kyllä sellasta lyttäämistä discordissa![]()
En ole tehnyt mitään rikoksia.Rikollinen sellainen.
Luepa itse.Ketäs nyt lytätään. Joksuja, Boitsua vai Kärtsää ?
Annoin Seiskalle vinkkiä
MIstä tämmöne tietp? Mulle anto moottoripyöräkuvien paikaks kyllä Koh Taon Ja sinne ne menikin SamuiltaMalibu beach:lta Koh Panganista.
Onko voimaantunut olo?
Rakastat häntä, niin paljon aikaa kulutat häneenEn voi sietää Käärijää, joten mieti sitä
Ja samalla kellonlyömällä postaa sekä J että C.Toinen illallisruokaa ja toinen illallisasua.Aika sattumaa taas...
Niin ja toi rantakin on selkeästi eri.MIstä tämmöne tietp? Mulle anto moottoripyöräkuvien paikaks kyllä Koh Taon Ja sinne ne menikin Samuilta
Käyhän vähän tarkemmin katsomassa, sun alkeelliset stalkkeritaidot on nyt vähän vajavaisetMIstä tämmöne tietp? Mulle anto moottoripyöräkuvien paikaks kyllä Koh Taon Ja sinne ne menikin Samuilta