V
vierailija
Vieras
Vituttaa ihanAasialaistaustasia hoono soomi joka jaksossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vituttaa ihanAasialaistaustasia hoono soomi joka jaksossa.
Niin sen huomaa, merkityksen, ku jonkun menettää.
Enpä usko, että oot ehtinyt tutkia kaikkien alueen hotellien kattoja vielä.Kyllä. Voidaan sanoa, että hotelli on vähintäänkin sama. Myös laattakuvio näkyy ainakin osassa lattiaa.
SiltiKyllä. Voidaan sanoa, että hotelli on vähintäänkin sama. Myös laattakuvio näkyy ainakin osassa lattiaa.
Minulle on ihan yhdentekevää kenen kanssa kukin on samassa vai eri hotellissa, mutta kyllä minä tuosta K:n stoorista näen, että lattian sävy on erilainen ja saumatkin näkyvät eri tavoin eri kohdissa. Sille ei voi mitään, jos sinulla ei näkökyky riitä sitä näkemään.Höpö höpö, eipä näy mitään väitettyä edelleenkään ja K:llakin on I Phone, ei nää puhelimet kuvaa huonosti.
Niin ja sanoinkin, että eri huone, mitäs ihmettä oikein minulle melskaat.Minulle on ihan yhdentekevää kenen kanssa kukin on samassa vai eri hotellissa, mutta kyllä minä tuosta K:n stoorista näen, että lattian sävy on erilainen ja saumatkin näkyvät eri tavoin eri kohdissa. Sille ei voi mitään, jos sinulla ei näkökyky riitä sitä näkemään.
Eipä ole yhdentekevää, kun saumoja tuijottelet, hyvä yritysMinulle on ihan yhdentekevää kenen kanssa kukin on samassa vai eri hotellissa, mutta kyllä minä tuosta K:n stoorista näen, että lattian sävy on erilainen ja saumatkin näkyvät eri tavoin eri kohdissa. Sille ei voi mitään, jos sinulla ei näkökyky riitä sitä näkemään.
Näin, telkkariheijastuksesta näkee, että eri huone.
Miten Kn kuvasta voi sanoa ettei huoneessa ole mattoa?
Sinun kannattaa ehdottomasti.Eipä ole yhdentekevää, kun saumoja tuijottelet, hyvä yritysJa hanki silmälasit seuraavaksi.
Onpa jollakulla pakottava tarve stalkata tätäkin. Mikä ihmeen hinku kenelläkään on tietää Kärtsän mahdollisista kumppaneista? Ihan hyvin tilanne voi olla ennallaan ja jos on uudet kuviot, se selviää ennen pitkää, kun heitä nähdään jossain. Antaisitte nyt kaikkien olla rauhassa. Typerää repostella tällaisia julkisella palstalla, kun tulkinnat saattaa mennä päin persettä. Se nyt on selvää, että Bojanin kanssa ovat vain kavereita, joten siitä on turha tulla kenenkään sönkkäämään mitään.
Kohteetvaihtuu, the Saumat on ikuisia. Oi niitä aikoja kun tuijoteltiin ihan eri saumojaEipä ole yhdentekevää, kun saumoja tuijottelet, hyvä yritysJa hanki silmälasit seuraavaksi.
Nauran samalle, tuijotetaan saumoja ja keksitään kaikkea, ettei vaan olisi samassa paikassa, vaikka se on ihan ilmiselvääEi täällä kompostissa ole totuudella väliä. Pääasia, että saadaan "todisteita" omille päähänpinttymille oli ne mitä vain, bojerea tai K:n tyttiksiä.
No just totuutta täällä lähesytään. Äläs nyt viitsi. Saumat, katot ja paneelit ovat aikas uniikkeja tuntomerkkejä kun tarkasti tutkiiEi täällä kompostissa ole totuudella väliä. Pääasia, että saadaan "todisteita" omille päähänpinttymille oli ne mitä vain, bojerea tai K:n tyttiksiä.
No just kyllä päinvastoin, eivät ole.Nauran samalle, tuijotetaan saumoja ja keksitään kaikkea, ettei vaan olisi samassa paikassa, vaikka se on ihan ilmiselvää![]()
No tämä. Selväähän tuo. Joillekin hankala pala hyväksyä. Hyvä kun K tulee kuntoon!!!Nauran samalle, tuijotetaan saumoja ja keksitään kaikkea, ettei vaan olisi samassa paikassa, vaikka se on ihan ilmiselvää![]()
Höpö höpö.No tämä. Selväähän tuo. Joillekin hankala pala hyväksyä. Hyvä kun K tulee kuntoon!!!
Mitä kuntoon?No tämä. Selväähän tuo. Joillekin hankala pala hyväksyä. Hyvä kun K tulee kuntoon!!!
Mistä sä nyt puhut?Nuori rakkaus on ihanaa ja oi näistä ekoista reissuista jää muistoja![]()
Saumat ovat ikuisia - Kääck -
Luulemista, että muka tietävät siitä jotain.Naurahdin tälle. Muuten kyllä pää räjähtää pakkomielteisten kanssa. Miten helvetissä voitte olla noin saaaatanan kiinnostuneita teille tuntemattomien ihmisten yksityiselämästä. Sairasta.
Kekätossari löytää uuden ammatin saumaajana.Saumat ovat ikuisia - Kääck -