V
vierailija
Vieras
Edelleen näytti eriltä se lattia myöskin.Vastasivat kyllä. Saumoista jankattiin, mutta sekin selvisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Edelleen näytti eriltä se lattia myöskin.Vastasivat kyllä. Saumoista jankattiin, mutta sekin selvisi.
Miehenä sun pitäis osata nähdä saumat!Edelleen näytti eriltä se lattia myöskin.
En ole mies, puhu vain itsestäsi.Miehenä sun pitäis osata nähdä saumat!
Sinä vastaan muutEihän todettu, kaksi puolta oli koko aika asiassa.
Tämä.Minä komppaan tätä. Hetken itsekin ajattelin, et on sama huone. Ranta varmasti sama, mut huone ei.
TämäKivasti sitä reissaillaan paikasta toiseen ja ollaan samoissa hotelleissa![]()
Täällä on vähintään 3 jotka on tätä mieltä. Olen yksi näistä ja kaksi muuta kirjoittelee ihan eri tyyleillä.Sinä vastaan muut![]()
Eihän nyt tänäänkään niin ole.Sinä vastaan muut![]()
Sun seksifantasiat tiedetään joEn kyllä osaa kuvitella K:ta sekstaamassa ton kanssa, saati B ja D keskenänsä.
Miten niin?Sun seksifantasiat tiedetään jo![]()
Mä en kuvittele kenkään sekstailemisiä, kaikkein vähiten BK:n.En kyllä osaa kuvitella K:ta sekstaamassa ton kanssa, saati B ja D keskenänsä.
Niin ku oot ankea ihminen muuteskin.Mä en kuvittele kenkään sekstailemisiä, kaikkein vähiten BK:n.
Se on toi antifani stalkkeri, joka luulee itsestään ihan liikaa. Kompostikyylillä menee välillä ihan liian lujaa. Kun joskus on osunut oikeaan ja on paikallistettu oikeat hotellit yms , niin luotto omiin päätelmiin on kasvanut ihan liikaa.Eihän nyt tänäänkään niin ole.
Mä mietin seksiä Antti Railion ja Antti Tuiskun välillä, hotNiin ku oot ankea ihminen muuteskin.
Joo nauratti se saumakyyläysSe on toi antifani stalkkeri, joka luulee itsestään ihan liikaa. Kompostikyylillä menee välillä ihan liian lujaa. Kun joskus on osunut oikeaan ja on paikallistettu oikeat hotellit yms , niin luotto omiin päätelmiin on kasvanut ihan liikaa.
No eihän ollut sama, kuten jo todettiin ja sinun harhoista tossa yllä puhuttiinkin.Joo nauratti se saumakyyläysVaikka oli sama hotelli huonekaluineen ja paneeleineen. Siellä oikein mikroskoopilla kyylättiin, ettei ”todellakaan ole saumoja lattiassa”
![]()
Sama hotelli, mutta eri huone postauksissa.Joo nauratti se saumakyyläysVaikka oli sama hotelli huonekaluineen ja paneeleineen. Siellä oikein mikroskoopilla kyylättiin, ettei ”todellakaan ole saumoja lattiassa”
![]()
Tää yks kieltäjä on tän kanavan parasta viihdettäJoo nauratti se saumakyyläysVaikka oli sama hotelli huonekaluineen ja paneeleineen. Siellä oikein mikroskoopilla kyylättiin, ettei ”todellakaan ole saumoja lattiassa”
![]()
Näin juuri.Sama hotelli, mutta eri huone postauksissa.
No eihän ollut sama, kuten jo todettiin ja sinun harhoista tossa yllä puhuttiinkin.
Näin juuri.Joo nauratti se saumakyyläysVaikka oli sama hotelli huonekaluineen ja paneeleineen. Siellä oikein mikroskoopilla kyylättiin, ettei ”todellakaan ole saumoja lattiassa”
![]()
Tää yks kieltäjä on tän kanavan parasta viihdettä![]()
Kuinka niin. Minä olen tässä väittelyssä ainoastaan faktantarkistajana. Huone ei näytä samalta noissa postauksissa, ranta kyllä. Samassa paikassa oleminen ei vielä kerro mitään. Mukana on myös R ja hän oli myös siellä Tiksissä silloin kesällä, jos satut muistamaan.Jahas se on Kärtsäkin saanut ystäväkollegan![]()