V
vierailija
Vieras
No ei ollut minun viesti ja ihan nainen edelleenkin olen.Kekätossari ainakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ollut minun viesti ja ihan nainen edelleenkin olen.Kekätossari ainakin.
Kukahan se nyt luulee tietävänsä, että joku B K:ta kiinnostaisiHöpö höpö. Parafani siinä taas luulee tuntevansa Kn. Eiköhän se ole nyt hiljaa kun B saapui ja B ei halua somettaa.
Voi hyvinkin lähteä, koska Pex kommentoimassa niitä telkussa asiantuntijana...... (tod näk paikan päällä )Kuulin että on menossa katsomaan olympialaisiin jääkiekkoa. Varma tieto.
Ei oli vastausHaaa! Ai Jerppa on mainostanut Peksille ja Bambille lähtevänsä "kuntokuurille ja training campille" Aasiaan. Aika topakka vastaus P:ltä![]()
Ovat ihan Suomessa studiossa.Voi hyvinkin lähteä, koska Pex kommentoimassa niitä telkussa asiantuntijana...... (tod näk paikan päällä )
www.instagram.com
Kaikki täsmää, ei mitään valheellista mainontaa. Eikö joku uskonut?Haaa! Ai Jerppa on mainostanut Peksille ja Bambille lähtevänsä "kuntokuurille ja training campille" Aasiaan. Aika topakka vastaus P:ltä![]()
K ei saanut nähtävästi Bambia mielestään. Minneköhän ovat menossa.
??? Ai mitäkö että?Kaikki täsmää, ei mitään valheellista mainontaa. Eikö joku uskonut?
Haaa! Ai Jerppa on mainostanut Peksille ja Bambille lähtevänsä "kuntokuurille ja training campille" Aasiaan. Aika topakka vastaus P:ltä![]()
Veikkaanpa, että Peksi ei ollut stalkannut riittävästi tietääkseen treinerin läsnäolosta.![]()
Kuka muu nyt mitään seksiä miehen kanssa tässä pakonomaisesti ajatteleekaan kuin sä ?Miten te jaksatte päivästä toiseen kiistellä siitä että kenen miehen kanssa Käärijä, joka on hetero niin aikaansa viettää.
Veikkaanpa, että Peksi ei ollut stalkannut riittävästi tietääkseen treinerin läsnäolosta.
Höpö höpö.No tottakai K on siellä kertonu asiasta miesten kesken. Läppää tuo vaan ja vähän kuittailua
Miksiköhän tätä niin moni odotti. Miksi hän nyt haluaisi siihen vähän jo aikansa eläneeseen juttuun palataOdotin loppuun asti että Käärijä olisi ollut yksi UMK juontajista.![]()
Hohhoijaa, ei pärjäis yhtään tollaisessa, mistähän ees keksitty.Odotin loppuun asti että Käärijä olisi ollut yksi UMK juontajista.![]()
Ei ole elähtänyt, mutta hyvä jos vihdoin pitäis taukoa näistä.Miksiköhän tätä niin moni odotti. Miksi hän nyt haluaisi siihen vähän jo aikansa eläneeseen juttuun palata
Huomenta miekkonen!Hohhoijaa, ei pärjäis yhtään tollaisessa, mistähän ees keksitty.
Ai oot mies, ok.Huomenta miekkonen!
Mutta jos näin on, niin mitä se haittaa, jos joku arvostelee? Vai olitko team loukkantunut, jos joku sanoi jotain kumppaneista?Siis just tämä! En usko, että kukaan (no ehkä täällä se yks?) kuvittelee näille mitään oikeasti rakkaudellista parisuhdetta. Mutta tykätään niiden häseltämisestä ja pöhköilystä, ihan vaan kavereina ja erityisen hyvinä sellaisina. Miksi siitä ei saa tykätä?