V
vierailija
Vieras
Sairaalassahan tuo nainen just oli.Niin miten ne liittyy naisseurassa olemiseen? Hyvin on mennyt, vaikka hyvä ystävä ja pikkuveli mukana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sairaalassahan tuo nainen just oli.Niin miten ne liittyy naisseurassa olemiseen? Hyvin on mennyt, vaikka hyvä ystävä ja pikkuveli mukana.
Sulla on vilkas mielikuvitus.Käärijä ei oo enää poju, jonka täytyy mielistellä kaikenmaailman reppuselässä roikkuvia, osaansa vaativia paviaanikamuja kuten Häärija.
Siitä on tullut Mies, joka ymmärtää että Nainen kehrää, kun se saa jakamattoman huomion![]()
Kaikki ei ole tai kirjoittele discordissa, yhtä hyvin K:lle taitaa olla niitä suljettuja paikkoja niin ei tarvi revitellä päästä keksityillä asioilla täällä julkisessa ketjussa.Mä en edes tiedä keitä shippimammoja täällä pitäis kiusata. Eikö niillä ole se discord vai täälläkö ne roikkuu edelleen? Kiva vaan, että Jerellä nainen.
Kun ei sillä ole, mut varmaan seksiseuraa on. Naisista. Kun edelleen on tosiaan hetero.Mä en edes tiedä keitä shippimammoja täällä pitäis kiusata. Eikö niillä ole se discord vai täälläkö ne roikkuu edelleen? Kiva vaan, että Jerellä nainen.
Jaa kun ei olla kaikki homofantasijoijia?Sulla on vilkas mielikuvitus.
Antakaa nyt sen Pöyhösen olla ja lomailla.
No jos olet shippimamma ja et kestä sitä, että täällä puhutaan faktoista niin ehkä kannattaa hakeutua niille shippipalstoille. Koko reissun ollut naisseuraa.Kaikki ei ole tai kirjoittele discordissa, yhtä hyvin K:lle taitaa olla niitä suljettuja paikkoja niin ei tarvi revitellä päästä keksityillä asioilla täällä julkisessa ketjussa.
Kyse ei ole siitä.Jaa kun ei olla kaikki homofantasijoijia?
- eri
Juu, Pöyhönen varmasti tuntee pistoksen kyljessään siellä rannalla joka kerta kun palstalle kilahtaa uusi mamman viesti.Antakaa nyt sen Pöyhösen olla ja lomailla.
Sinä oot homomummo. Joka et ymmärrä et kaikki miehet EI ole homoja vaikka miten sitä housut märkinä toivot.
Ihan kaveri ja treenauttaja on, siellä on muutakin porukkaa mukana, aina voi miettiä tapaa millä puhutaan, oli kyse ystävistä tai työkavereista tai mistä tahansa.No jos olet shippimamma ja et kestä sitä, että täällä puhutaan faktoista niin ehkä kannattaa hakeutua niille shippipalstoille. Koko reissun ollut naisseuraa.
No mistä on kyse? Ai pitäis olla hipihiljaa, että seurueessa sattuu olemaan NAINENKyse ei ole siitä.
eri eri
Se on vain kaunokirjallisuutta, Simppeli-SirkkaTajuatko, että täällä ei kaikki ole ennenkään olleet shippaajia ja sun oma runkkaamisesi Kärtsän yksityisasioilla on sairasta.
Kaikki ei ole tai kirjoittele discordissa, yhtä hyvin K:lle taitaa olla niitä suljettuja paikkoja niin ei tarvi revitellä päästä keksityillä asioilla täällä julkisessa ketjussa.
Olenko sanonut tukevani heitä? Mä en pidä Chachista missään muodossa ja väkisin tulee perhe-elämät esiin.Höpö höpö, Lindan alastonkuvat julkisesti nähtävissä netissä, eikä kiinnosta tukea mitään ns. menneitä tähtiä, Petekään julkaissut pitkään aikaan tätä ennen mitään, en myöskään mieti edustajien perhe-elämää jne. sen kummemmin.
Rakkaus on kaunistaIhan kaveri ja treenauttaja on, siellä on muutakin porukkaa mukana, aina voi miettiä tapaa millä puhutaan, oli kyse ystävistä tai työkavereista tai mistä tahansa.
No voi voi, minä taas pidän ja aika moni muukin että.Olenko sanonut tukevani heitä? Mä en pidä Chachista missään muodossa ja väkisin tulee perhe-elämät esiin.
Mun jutut, mitkä mun jutut? En ole muuta kirjotellut ees.Ja mistähän tällaisen päätelmän teet. Tiedän, että K on hetero jne. Sun jutut vaan ovat vastenmielisiä. Jos jollakin on housut märkinä niin sulla.
Voi voi.No voi voi, minä taas pidän ja aika moni muukin että.
Homojen rakkaus on sitä.Rakkaus on kaunistaMiksi teet siitä jotain häpeällistä?
Hohhoijaa, J ei ole kertonut mitään tälläistä minulle, eikä sinulle myöskään.Rakkaus on kaunistaMiksi teet siitä jotain häpeällistä?
Sinulle?Hohhoijaa, J ei ole kertonut mitään tälläistä minulle, eikä sinulle myöskään.