V
vierailija
Vieras
Sama muuten mulla, ei voi hakea seuraajista. Toi kusettaa nyt.
En kuseta saatana. Laitoin linkin äsken, jossa neuvotaan tää sama. Jos osaa etsiä niin googlesta löytyy muitakin apuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama muuten mulla, ei voi hakea seuraajista. Toi kusettaa nyt.
Mulla on sekä sovellus että puhelimen päivitykset täysin ajan tasalla. Ei näy, ei.Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoamut eipä tolla niin väliä oo
No vttu päivitä se sovellus, jos se muka siitä johtuu! Auttoiko? Ai ei vai, no ei sit johdu siitä.Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoamut eipä tolla niin väliä oo
No ne oli kerrottu seikkaperäisesti jo aiemmin. Kyllä tuo toteamus kuulosti omalla laillaan verhotulta ja kryptiseltä. Mut jos et osaa lukea rivien välistä, niin et osaa. Niinhän?Et sitten kuunnellut mitä kertoili pitkästi juuri aikaisemmin: liian vähän unta, liikaa alkoholia ja roskaruokaa, kiire, eikä ehdi näkemään ketään, joutuu peruumaan sovittuja juttuja ja tuottamaan pettymyksiä läheisilleen jne. Eihän noissa tietenkään voisi olla syytä mihinkään. Eihän?
Ongelma on sitten sulla. Minulla ja monella muullakin toimii.Ei se inttämällä muutu siitä mihinkään. Kenttää ei ole, sovelluksessa eikä selaimessa. Esto ei toimi näin.
No vttu päivitä se sovellus, jos se muka siitä johtuu! Auttoiko? Ai ei vai, no ei sit johdu siitä.
Mistä tiedät että se on ongelma, eikä instan uusi ominaisuus. Ehkä se oot sinä, joka ei ole päivittänyt 20 vuotta vanhaa luuriasi.Ongelma on sitten sulla. Minulla ja monella muullakin toimii.
Harmi vaan että linkissäsi on yhtä vanhaa tietoa kuin sinulla. Koska ohjeet ei toimi. Ei ilmesty hakua vaikka hokisi simsalabimiä.En kuseta saatana. Laitoin linkin äsken, jossa neuvotaan tää sama. Jos osaa etsiä niin googlesta löytyy muitakin apuja.
No laitapa sit kuvakaappausOngelma on sitten sulla. Minulla ja monella muullakin toimii.
Laita kuva siitä hausta jossa näkyy NM seuraajissa niin voidaan varmistaa.En kuseta saatana. Laitoin linkin äsken, jossa neuvotaan tää sama. Jos osaa etsiä niin googlesta löytyy muitakin apuja.
Ei riipu sovelluksen versiosta vaan vain Metan toimista. Mulla näkyy joidenkin julkkisten tileillä kyllä hakukenttä ja kaikki seuraajat, mutta ei kaikkien. Esim Miken tililtä ei näy vaikka hänellä ale 10000 seuraajaa.No vttu päivitä se sovellus, jos se muka siitä johtuu! Auttoiko? Ai ei vai, no ei sit johdu siitä.
Tiedätkö mitä? Se, että sun mielestä tuossa puhutaan parisuhteesta, johtuu siitä, että sinä olet niin päättänyt. Aika sairaalloista kyllä, että alat sekoittamaan omia päätelmiäsi toisen ihmisen sanomisiiin. Toi koko keskustelu pyöri samojen asioiden ympärillä kuten monesti tuollaiset vapaamuotoiset, vähän huonosti valmistelut haastikset tuppaavat tekemään. "Rivien välistä lukeminen" on älyllisesti todella epärehellistä ainakin silloin, kun et oikeasti tunne ihmistä etkä hänen asioitaan ja ajatuksiaan.No ne oli kerrottu seikkaperäisesti jo aiemmin. Kyllä tuo toteamus kuulosti omalla laillaan verhotulta ja kryptiseltä. Mut jos et osaa lukea rivien välistä, niin et osaa. Niinhän?
Sama.Ei riipu sovelluksen versiosta vaan vain Metan toimista. Mulla näkyy joidenkin julkkisten tileillä kyllä hakukenttä ja kaikki seuraajat, mutta ei kaikkien. Esim Miken tililtä ei näy vaikka hänellä ale 10000 seuraajaa.
Kerropa tuo esim jollekin pitkäaikaistyöttömälle vaikka. Kyllä se rakkaus elättää, sullahan on hyvä parisuhde.Ja katsos kun rakkaus toimii niin silloin harvemmin arkikaan tuntuu paskalta
Mistä tiedät että se on ongelma, eikä instan uusi ominaisuus. Ehkä se oot sinä, joka ei ole päivittänyt 20 vuotta vanhaa luuriasi.
En vaan usko ton puheisiin.Kylläpäs sua nyt kiukuttaa, kun et pääse kyyläämään.
eri
Seli seli, taisit ite jäädä kiinni kusetuksesta.Kylläpäs sua nyt kiukuttaa, kun et pääse kyyläämään.
eri
Komppaatko nyt itseäsi? Meillä on täällä ainakin kolme jolla ei näy hakukenttää, sehän on jo melkein puolikas penkkirivi. Sua taitaa olla vain yksi ja sekös suututtaa.Seli seli, taisit ite jäädä kiinni kusetuksesta.
Niin? Ei minullakaan näyKomppaatko nyt itseäsi? Meillä on täällä ainakin kolme jolla ei näy hakukenttää, sehän on jo melkein puolikas penkkirivi. Sua taitaa olla vain yksi ja sekös suututtaa.
Mitäs sanot nyt? Kuva on laitettu.Olis niin helppo todistaa että NM löytyy seuraajista, mutta jostain syystä ei vaan pysty...
Tapu tapu... oliko niin vaikeetaTässä tolvanoille. Kuva häviää tunnin kuluttua ja suttasin nimen. Kuvan kyllä tunnistatte. https://ibb.co/vx82WyND