K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoa 😄 mut eipä tolla niin väliä oo
Mulla on sekä sovellus että puhelimen päivitykset täysin ajan tasalla. Ei näy, ei.

Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoa 😄 mut eipä tolla niin väliä oo
No vttu päivitä se sovellus, jos se muka siitä johtuu! Auttoiko? Ai ei vai, no ei sit johdu siitä.

Et sitten kuunnellut mitä kertoili pitkästi juuri aikaisemmin: liian vähän unta, liikaa alkoholia ja roskaruokaa, kiire, eikä ehdi näkemään ketään, joutuu peruumaan sovittuja juttuja ja tuottamaan pettymyksiä läheisilleen jne. Eihän noissa tietenkään voisi olla syytä mihinkään. Eihän?
No ne oli kerrottu seikkaperäisesti jo aiemmin. Kyllä tuo toteamus kuulosti omalla laillaan verhotulta ja kryptiseltä. Mut jos et osaa lukea rivien välistä, niin et osaa. Niinhän?

No ne oli kerrottu seikkaperäisesti jo aiemmin. Kyllä tuo toteamus kuulosti omalla laillaan verhotulta ja kryptiseltä. Mut jos et osaa lukea rivien välistä, niin et osaa. Niinhän?
Tiedätkö mitä? Se, että sun mielestä tuossa puhutaan parisuhteesta, johtuu siitä, että sinä olet niin päättänyt. Aika sairaalloista kyllä, että alat sekoittamaan omia päätelmiäsi toisen ihmisen sanomisiiin. Toi koko keskustelu pyöri samojen asioiden ympärillä kuten monesti tuollaiset vapaamuotoiset, vähän huonosti valmistelut haastikset tuppaavat tekemään. "Rivien välistä lukeminen" on älyllisesti todella epärehellistä ainakin silloin, kun et oikeasti tunne ihmistä etkä hänen asioitaan ja ajatuksiaan.

Yhteistyössä