V
vierailija
Vieras
Eikä?!! Olisivat voineet edes eri meret valita!Mikä lie reissukaverusten välit, mutta samoja heikkoja, palmuja ja merta ovat katselleet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä?!! Olisivat voineet edes eri meret valita!Mikä lie reissukaverusten välit, mutta samoja heikkoja, palmuja ja merta ovat katselleet.
Eikä?!! Olisivat voineet edes eri meret valita!
Mitä se kertoo yhtään mistään, että samalla saarella oleskelevat ihmiset katselevat samoja hiekkoja, palmuja ja samaa merta?
Hanki oma elämä.Mitä se kertoo yhtään mistään, että samalla saarella oleskelevat ihmiset katselevat samoja hiekkoja, palmuja ja samaa merta?
Mulla on iso munaMitä se kertoo, että samat palstamammat jankkaa samoja asioita päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen?![]()
Mulla on iso muna![]()
Olipa hauska juttu. Iso muna eeeheehee kyllä räväkkää naista naurattaa aaahahaaSä taidat olla ihan järkevimmästä päästä täällä.
Ootte niin outoja.Vautsi mikä mimmi on C!![]()
Toi sydänkirjoittelija varsinkin on täys pervo.Ootte niin outoja.
Tämän kommentin jälkeen vasta naurattaakin.Olipa hauska juttu. Iso muna eeeheehee kyllä räväkkää naista naurattaa aaahahaa
Taidat pitää tota random munansatyrkyttäjää jonain pelastajana ja palstaliittolaisenasi..Toi sydänkirjoittelija varsinkin on täys pervo.
Niin on, tulee se yksi P pakottaja mieleen, mutta ehkä kuitenkin ei, muutoin ihan normi järkevä kai.Toi sydänkirjoittelija varsinkin on täys pervo.
Mä luin ensin 'olispa hauska nähä' tai aivot luki. Halusi lukea.Olipa hauska juttu. Iso muna eeeheehee kyllä räväkkää naista naurattaa aaahahaa
Mikä?Toi sydänkirjoittelija varsinkin on täys pervo.
Vittu sentään taas. Huurumuna piiloon nyt.Mitäs se puhui?
Mulla on iso vagina!Mulla on iso muna![]()
Tsihi tsihiKärdellä oli niin kiva jäkisleiri, että ei halua pilata afterglowta näkemällä jotain kolmenpennin slovakkeja![]()
Vitut asut.Kai tiedän, kun asun melkein naapurissa. NM ei muuten koskaan aja yksin autoa, aina Kärden kanssa. Onkohan ajokorttia.