V
vierailija
Vieras
No on näytetty, että on pikkuveli, pönttö.Mikä vitsi? Kaikkihan täällä alkkarit märkinä haaveilee K:n homosteluista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No on näytetty, että on pikkuveli, pönttö.Mikä vitsi? Kaikkihan täällä alkkarit märkinä haaveilee K:n homosteluista.
Tai ... haluttu näyttää? Viimeset kuvat otettu takaapäin. Ei näy kasvoja. Voi olla kuka tahansa. Pönttö.No on näytetty, että on pikkuveli, pönttö.
Ei onnistu sun 'sarkasmi'. Isäksi en toki kuvitellut teiniä, mut poikaystäväksi.
Voiko joku olla noin tyhmä tai silmätön tai hahmotuskyvytön. Ihan selvästi tunnistaa. Kn riippumattokuva oli myös takaapäin eikä näkynyt kasvoja yhtään enempää. Ehkä siinäkin oli sittenkin joku muu?Tai ... haluttu näyttää? Viimeset kuvat otettu takaapäin. Ei näy kasvoja. Voi olla kuka tahansa. Pönttö.
Älä vaan kuole nauruun.jumalauta nyt. Kaikkia sekopäitä se leipä elättää.
Voiko joku olla noin vitun aivoton tosikko?Voiko joku olla noin tyhmä tai silmätön tai hahmotuskyvytön. Ihan selvästi tunnistaa. Kn riippumattokuva oli myös takaapäin eikä näkynyt kasvoja yhtään enempää. Ehkä siinäkin oli sittenkin joku muu?
Nytnyt. Yrität vaan selitellä pois omaa tyhmyyttäsi.Voiko joku olla noin vitun aivoton tosikko?
Älä nyt triggeröidy. Tuo on rehellinen mielipiteeni eikä koko henkilö kiinnosta 0% vertaa.Kateellinen apina.
Bambsu halusi painaa Jerpun penkin päätyyn. Eskon piti oikein huomauttaa että nyt on tarkoitus puhua tässä olympialaisistaBambi on pikku tuhmeliini![]()
Tääkö se uusi postaus on vai?![]()
No niin mammat, onko Kn uudessa postauksessa B?
On kyllä, Bojan nyt ainakaan ei.Ei toi ainakaan Kärtsä itse ole. Ruumiinrakenne ihan eri.
K tai Rony.On kyllä, Bojan nyt ainakaan ei.
Taitaa olla ihan randomtyyppi.No niin mammat, onko Kn uudessa postauksessa B?
Mä näytän sit mun ison vaginan. Halusit tai et.Kuka haluaa nähdä mun ison munan![]()
Hyi yäk helvetin homottaja.Bambsu halusi painaa Jerpun penkin päätyyn. Eskon piti oikein huomauttaa että nyt on tarkoitus puhua tässä olympialaisista![]()
Kappas ku näyttää kiinnostavan. Kokoajan jankutat siitä.Älä nyt triggeröidy. Tuo on rehellinen mielipiteeni eikä koko henkilö kiinnosta 0% vertaa.
Höpö höpö.Ainakin Bojanin reidet sillä kaverilla on.