V
vierailija
Vieras
Uskotteko siis kaiken, mitä täällä kirjotetaan?Ja kukaan muu ei teekään yötyötä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskotteko siis kaiken, mitä täällä kirjotetaan?Ja kukaan muu ei teekään yötyötä.
No yks ainakin myönsi, ku täällä puhuttiin.
Myönsi?No yks ainakin myönsi, ku täällä puhuttiin.
Niin kirjoitin jotain hoitsusta ja vastas no shit Sherlock eli se osui oikeaan.Myönsi?
Uskotteko siis kaiken, mitä täällä kirjotetaan?
Kyllä täällä aitojakin kirjoittajia on, vaikka te MarkkuBojan tarinonoija seksuaalistajat ette siihen joukkoon kuulukaan.Uskotteko siis kaiken, mitä täällä kirjotetaan?
Mitään täällä ei uskota, mut jos joku kertoo olevansa mummo tai työtön, niin niitä ei kukaan kyseenalaista.
Miks pitäis, Suomessa on Euroopan korkein työttömyys tälläkin hetkellä.Mitään täällä ei uskota, mut jos joku kertoo olevansa mummo tai työtön, niin niitä ei kukaan kyseenalaista.
Kai sä ymmärrät tossa iässä, et sulle on voitu puhua paskaa? Kuka tahansa voi sanoa olevansa mitä tahansa.Niin kirjoitin jotain hoitsusta ja vastas no shit Sherlock eli se osui oikeaan.
Muitakin?En minä ainakaan. Totesinpa vaan, että muitakin yötyötä tekeviä on.
No kyllä täällä on muitakin omana itsenään olevia kuin vain minä.Kai sä ymmärrät tossa iässä, et sulle on voitu puhua paskaa? Kuka tahansa voi sanoa olevansa mitä tahansa.
Tykkäät kuitenkin. Senkin seksuaalistaja.Kyllä täällä aitojakin kirjoittajia on, vaikka te MarkkuBojan tarinonoija seksuaalistajat ette siihen joukkoon kuulukaan.
Tuskin on.No kyllä täällä on muitakin omana itsenään olevia kuin vain minä.
Maailman tylsin UMK. Ei ketään kiinnostavaa.Onneks kohta on umk, K ja B sarallakin niin tylsää tällä hetkellä.
Näin on.Mitään täällä ei uskota, mut jos joku kertoo olevansa mummo tai työtön, niin niitä ei kukaan kyseenalaista.
Työttömiä, eläkeläisiä ja sairaslomalaisia täällä on. Pöljä.Ammattiryhmiä, pöljä.
No minä meen ainakin paikan päälle katsoon, vaikka taso ei mielestäni niin kummoinen tänä vuonna, kenraalia siis.Maailman tylsin UMK. Ei ketään kiinnostavaa.
Joo en oo kuunnellut vieläkään biisejä edes. Suomen sijoitus viisuissa tulee olemaan taas pohjanoteeraus.Maailman tylsin UMK. Ei ketään kiinnostavaa.
Puhut itsestästi siis.Työttömiä, eläkeläisiä ja sairaslomalaisia täällä on. Pöljä.
Senkun meet. Mua ei kiinnosta.No minä meen ainakin paikan päälle katsoon, vaikka taso ei mielestäni niin kummoinen tänä vuonna, kenraalia siis.
Sinusta puhun.Puhut itsestästi siis.