V
vierailija
Vieras
Kerro nyt kuka olet, kun kovasti muiltakin sitä kyselet!Sä et tiedä yhtään mitään siitä mikä ja ketkä mua kiinnostaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro nyt kuka olet, kun kovasti muiltakin sitä kyselet!Sä et tiedä yhtään mitään siitä mikä ja ketkä mua kiinnostaa.
En ole kysellyt muilta keitä he ovat, ei kiinnosta. Olet erehtynyt henkilöstä.Kerro nyt kuka olet, kun kovasti muiltakin sitä kyselet!
KyselithänEn ole kysellyt muilta keitä he ovat, ei kiinnosta. Olet erehtynyt henkilöstä.
Ootteko jo ottaneet sen Elisan Aito 5G:n?Kyllä täällä aitojakin kirjoittajia on, vaikka te MarkkuBojan tarinonoija seksuaalistajat ette siihen joukkoon kuulukaan.
Vaikuttaako se Markun ja Bojanin seksuaalisoimiseen?Ootteko jo ottaneet sen Elisan Aito 5G:n?
Vaikuttaako se Markun ja Bojanin seksuaalisoimiseen?
Onko sulla pakkomielle Elisan liittymiin?Onko sulle seksi tabu?
Onko sulla pakkomielle Elisan liittymiin?
Katsookohan K ja B jääkiekko tänään!
Naiset ovat sankoin joukoin lähteneet katsomaan matseja ja odottavat että koska pelaajat pussaa keskenään.Ei se taida B:tä kiinnostaa.
Mua häiritsee tässä pelissä nyt se, että jokaisessa aloituksessa mietin, että mahtavatko ne vaihtaa hotellihuoneen numeroita, kun odottavat siinä kiekkoa lähes päät vastakkain.
Ehkä pieni yliannostus HR:ää![]()
Tämä on se syy miksi jääkiekko on kiinnostanut minua teini-iästä asti. Se hetki kun peli päättyy ja miehet alkavat riisumaan toistensa varusteita ja pussailevat toisiaan pitkin kaukaloa, uuuh.Naiset ovat sankoin joukoin lähteneet katsomaan matseja ja odottavat että koska pelaajat pussaa keskenään.