V
vierailija
Vieras
Seiskassa juttua K:n näistä täällä puhutuista suhdekuvioista..
Hienoa. Nyt on Seiska tehnyt selvitystyön, eikä asiasta enää tarvitse kiistellä täälläkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Seiskassa juttua K:n näistä täällä puhutuista suhdekuvioista..
Täältähän sinne vinkattiin juuri.Hienoa. Nyt on Seiska tehnyt selvitystyön, eikä asiasta enää tarvitse kiistellä täälläkään.
Mä laitoin just vinkkiä Bojanin ja Markun kelkkailusta!Täältähän sinne vinkattiin juuri.
Ehkä niin, mutta osoitetietoja tarkoitin.Täältähän sinne vinkattiin juuri.
Sen perusteella selvittäneet sen vinkin tietenkin ton, tyhmää käytöstä joka tapauksessa.Ehkä niin, mutta osoitetietoja tarkoitin.
Joka tapauksessa tapahtunut hiljattain tossa lukee.Ai että pikkujoulujen lavapuheissa ei ollut mitään perää?
Ai että pikkujoulujen lavapuheissa ei ollut mitään perää?
Nämä typeryydet vois jo lopettaa.Mä laitoin just vinkkiä Bojanin ja Markun kelkkailusta!
Niin kun siellä puhuu Käärijä ei Jere!Ai että pikkujoulujen lavapuheissa ei ollut mitään perää?
Itse olet.Nämä typeryydet vois jo lopettaa.
Käärijä on 99% Jere.Niin kun siellä puhuu Käärijä ei Jere!
Kuolen nauruun.Mä laitoin just vinkkiä Bojanin ja Markun kelkkailusta!
Samaa mieltä.Hyvä että on löytänyt rinnalleen itse itsensä elättävän
Voitteko kuvitella tätä fitnesspimua K:n merchmyyjäksi keikoille?Hyvä että on löytänyt rinnalleen itse itsensä elättävän
Pojilla huomenna suuri päivä. Mäkihypyn parikisa lentomäessä.Mä laitoin just vinkkiä Bojanin ja Markun kelkkailusta!
No siitähän ei tiedetä onko löytänyt ja mitä, tason laskuhan toi J:ltä sitten olisi.Hyvä että on löytänyt rinnalleen itse itsensä elättävän
Ei tarvi sääliä. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti. Tämä on elämää.Mun on vähän sääli NM:aa.
Kuka viestitellyt?Parempi yksin kuin pettävän, viestittelevän kumppanin kanssa.
Niinhän tää on.Ei tarvi sääliä. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti. Tämä on elämää.