K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun on vähän sääli NM:aa.
Se vaan, että ei taida Käärijä olla kauhean hyvää poikystävämateriaalia, kun ei suhteet kestä. Mä sanoin alusta asti, että toi NM ei mikään hänen elämänsä suuri rakkaus ollut, kun niin nolosti piti piilotella.
Bojan se on, ja Bojanin kanssa kaikki on toisenlaista. Ai että mä niin haluaisin ficin, jossa asetelmana ois tää todellisuus! Ja K saa lopuksi B:n, tottakai!

Se vaan, että ei taida Käärijä olla kauhean hyvää poikystävämateriaalia, kun ei suhteet kestä. Mä sanoin alusta asti, että toi NM ei mikään hänen elämänsä suuri rakkaus ollut, kun niin nolosti piti piilotella.
Bojan se on, ja Bojanin kanssa kaikki on toisenlaista. Ai että mä niin haluaisin ficin, jossa asetelmana ois tää todellisuus! Ja K saa lopuksi B:n, tottakai!
Nyt on huono trollaus.

Tuskin on Käärijäkään aviomies"ainesta". Aina pois kotoa ja muutenkin elämäntyyli tuntuu olevan mitä on....
Ei kyllä olekaan. Monet ihaili avokin kärsivällisyyttä ja näköjään raja tuli lopulta vastaan. Reissut, keikat, jatkuvat poissaolot kotoa, fanit, flirttailut, jatkuva piilottelu, yhdessä ei menty edes linnan juhliin, vaikka on once in a lifetime -kokemus yleensä.

Yhteistyössä