V
vierailija
Vieras
Ei minulla ainakaan ole, pienemmät ei niin kovin roiku.Riipat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minulla ainakaan ole, pienemmät ei niin kovin roiku.Riipat.
En ole kysynyt mitään tälläistä, vastaus poistui.Miksei liittys? Miksen minä voi kysyä perseestä, jos sinä kysyt tisseistä?
Juu osaan, ja olen nähnyt useita kuvia. Mutta kuten sanoin, on kaikissa eri näköinen. Etenkin niissä, joissa on väitetysti ollut Kn seurueessa.Et osaa nimellä googlettaa sitten, löytyy kuvia kyllä.
Eiks oo upea pariJuu osaan, ja olen nähnyt useita kuvia. Mutta kuten sanoin, on kaikissa eri näköinen. Etenkin niissä, joissa on väitetysti ollut Kn seurueessa.
Tisseistä ja perseistä täällä puhutaan, myös sinun patalapuista.En ole kysynyt mitään tälläistä, vastaus poistui.
Itse otetut/julkaistut on usein sellaisia missä näyttää siltä kuin itse haluaa ja jos päätyy vahingossa kuviin niin ne on sitten sellaisia kun sattuvat olemaan. Siinä voisi olla yksi syy. Kaikki K kanssa bongaukset ei välttämättä ole olleet edes hän.Juu osaan, ja olen nähnyt useita kuvia. Mutta kuten sanoin, on kaikissa eri näköinen. Etenkin niissä, joissa on väitetysti ollut Kn seurueessa.
Ne on eronneet jo, pölkky.Eiks oo upea pari![]()
Jaa Sindin kanssa? Vastahan ne tapas.Ne on eronneet jo, pölkky.
Patalaput bestTisseistä ja perseistä täällä puhutaan, myös sinun patalapuista.
Sekopää K fani, ihan eri henkilöstä on puhuttu.Jaa Sindin kanssa? Vastahan ne tapas.
En sanoisi ihan patalapuiksikaan, koska ei kokoa A, tähän vartaloon sopivat varmaankin.Tisseistä ja perseistä täällä puhutaan, myös sinun patalapuista.
Miten niin vasta? Jostain kesästä asti samaan kaveriporukkaan kuulunut.Jaa Sindin kanssa? Vastahan ne tapas.
Koska Seiskankin jutussa luki, että K:nkin tykkäyksiä oli jo silloin postauksissa.Miten niin vasta? Jostain kesästä asti samaan kaveriporukkaan kuulunut.
Navassa roikkuu, näin kun laitoit jodeliin.En sanoisi ihan patalapuiksikaan, koska ei kokoa A, tähän vartaloon sopivat varmaankin.
Huom. Kaveriporukkaan. Nyt kannattais jo oikeasti lopettaa nää lätinät, kun oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Ne omat suoraviivaiset johtopäätökset eivät välttämättä ole totta.Miten niin vasta? Jostain kesästä asti samaan kaveriporukkaan kuulunut.
Niin, minä en varmaan kuulu porukkaan, jolle tulee räyhätä tästä, luepa vaikka se pidempi kirjoitukseni tältä aamulta.Huom. Kaveriporukkaan. Nyt kannattais jo oikeasti lopettaa nää lätinät, kun oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Ne omat suoraviivaiset johtopäätökset eivät välttämättä ole totta.
Ei ole kuviani siellä että.Navassa roikkuu, näin kun laitoit jodeliin.
Minusta noi sutinapakottajat tekee sitä tahallaan, eikä varsinkaan aidosti ees ihastele tota hyvinvointivalmentajaa, hän ei kiinnostaisi yhtään, jossei olisi keksitty kytkeä jollain tapaa K. Ja siinä samassa haukuttu kaverin R status ja ominaisuudet, että saadaan omaan kuvitelmaan sopivaa.
Eiks nuo oo ns rantakultaaSe on K:lla aika kalliit kultakäädyt kaulassa. Kantsii varoa ettei joku rikollisjengi iske tajua kankaalle ja ryöstä niitä.
Onhan, minäkin näin. Se äänestettiin pois, kun kävit tappelemaan kommenteissa.Ei ole kuviani siellä että.