V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SinäKuka vtun lehmä käyttää iPhonea, mutta ei Safari-selainta?!![]()
Ei se emoji liity mitenkään sun selaimeen. Ei hlvetti mitä mummo-trollausta täällä.No, siinä ei oo keskariemojia. Ainakaan Safarissa.
Enpä usko, mulla ei oo enää kuukausiin ollut ko. emojia valikossa. Mutta hyvä tietää, että se löytyy köyhille suunnatusta Chromesta näköjään.Sulla on vanha iOS versio, päivitä 26 niin saat keskarit eri väreissä
Mä käytän Safaria, koska en oo tuperys, toisin kuin sä. Ainoa oikea selain iPhonelle.Sinä![]()
Haluaisin tietää, mikä on totta ja mikä valhetta 7.3.23 alkaen tähän päivään asti. Kaikki ei nyt aivan täsmää. Rakkausasioissako huiputtavat hyväuskoisia ja nauravat partaansa?Sit jos Bojan alkais seuraamaan NM:ää, niin ihmettelisin todella.
Keskari poistettiin bojanmummostoon kuuluvien iPhonesta Trumpin määräyksestä.Enpä usko, mulla ei oo enää kuukausiin ollut ko. emojia valikossa. Mutta hyvä tietää, että se löytyy köyhille suunnatusta Chromesta näköjään.
TuperysMä käytän Safaria, koska en oo tuperys, toisin kuin sä. Ainoa oikea selain iPhonelle.
Mä kerron, pistä kysymykset pöytään.Haluaisin tietää, mikä on totta ja mikä valhetta 7.3.23 alkaen tähän päivään asti. Kaikki ei nyt aivan täsmää. Rakkausasioissako huiputtavat hyväuskoisia ja nauravat partaansa?
Keskari poistettiin bojanmummostoon kuuluvien iPhonesta Trumpin määräyksestä.
Unohdin että asut kehitysmaassa.Mä käytän Safaria, koska en oo tuperys, toisin kuin sä. Ainoa oikea selain iPhonelle.
Tuperykset ei edes osaa käyttää Safaria.Mä käytän Safaria, koska en oo tuperys, toisin kuin sä. Ainoa oikea selain iPhonelle.
Oho, niin näköjään löytyykin!Tuperyslöytyy safarista
Niin, Suomessa asun.Unohdin että asut kehitysmaassa.
shipparit kutsuvat itseään lehmiksi. Ootko sinä sikapossu.Kuka vtun lehmä käyttää iPhonea, mutta ei Safari-selainta?!![]()
Oho, niin näköjään löytyykin!Miten en huomannut?? Ihme ”valkoisena”, kun muut kädet on kellertävämpiä. Vaihtanut sit paikkaa ajat sitten, näemmä?
Ethän asu. Näen että palstailet NigeriastaNiin, Suomessa asun.
Juu juu. Hyvä, että löytyi. Tulee käyttöä.siinä sulle
Hyi hitto. Kehen peppuun olet sormiasi työntänytOho, niin näköjään löytyykin!Miten en huomannut?? Ihme ”valkoisena”, kun muut kädet on kellertävämpiä. Vaihtanut sit paikkaa ajat sitten, näemmä?
Niin?Hyi hitto. Kehen peppuun olet sormiasi työntänyt
Oisko jopa A kyseessä?Ei se emoji liity mitenkään sun selaimeen. Ei hlvetti mitä mummo-trollausta täällä.![]()
No eipä seuraa CinderellaakaanEiköhän Seija seuraisi NMää jos se olisi mennyt tuonne. Seija kutenkin on siellä paikan päällä ja ollut somessakin tänään.
Mitä se siellä tekisi?
MummotKuka vtun lehmä käyttää iPhonea, mutta ei Safari-selainta?!![]()