K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen kanssa. Mua itseeni pisti eniten silmään ne linnan juhlat.
Ajatelkaa jos itse ette koskaan saisi näkyä missään vaan kiltisti odottaa kotona kun herra käy juhlimassa, jos pääset juhliin niin sielläkin näkymätön. Tähän päälle flirtailu miesten ja naisten kanssa töissä ja vapaalla. Töissä kuukausia ympäri Suomea ja maailmalla. Sun apu kelpaa kyllä myymään paitoja sekä siivoamaan kotia. Ei ole ollut helppoa.

Ajatelkaa jos itse ette koskaan saisi näkyä missään vaan kiltisti odottaa kotona kun herra käy juhlimassa, jos pääset juhliin niin sielläkin näkymätön. Tähän päälle flirtailu miesten ja naisten kanssa töissä ja vapaalla. Töissä kuukausia ympäri Suomea ja maailmalla. Sun apu kelpaa kyllä myymään paitoja sekä siivoamaan kotia. Ei ole ollut helppoa.
Niinpä. Varmasti vielä löytää miehen, joka arvostaa.

Joo ei, ja varmaan ei ollut loppua näkyvissä tälle tyylille. Ymmärrettävää, ettei nainen enää jaksanut olla taustajoukoissa.

Taas paramummot tietämässä tuntemattomien ihmisten elämästä. Siinä vaiheessa oli varmasti ihan hyvä syy valita tämä ratkaisu. Jollei sitä tajua, on tyhmä.
Sitähän sinäkin parasta aikaa, hyvä rouva, teet 😆

Linnan juhlat olis ollut hyvä ja sopiva tilaisuus olis ollut tuoda kumppani julkisuuteen/tietoisuuteen. Täysin normaalia mennä tuonne avopuolison kanssa, vaikka olis ollut He-Man kyseessä.

Uusimmat

Yhteistyössä