V
vierailija
Vieras
Itkettääkö pientä vaja kkia, kun tyhmä nukkeleikkisi ei mennytkään niin kuin ajattelit?
K ei varmaankaan sure tota eroa.
Bojan pitää vain taivutella enää heittämään kaikki sovinnaisuus mäkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itkettääkö pientä vaja kkia, kun tyhmä nukkeleikkisi ei mennytkään niin kuin ajattelit?
K ei varmaankaan sure tota eroa.
Bojan pitää vain taivutella enää heittämään kaikki sovinnaisuus mäkeen.
Miten se sun elämään vaikuttaa?Tuo, mikä me voidaan kaikki ihan omin silmin todistaa sen tuoreista stooreista, puhuu kyllä puolestaan. Jos jokin aurinkorasva onkin ollut käytössä, niin sen lisääminen on
unohtunut ja kertoimet on olleet aivan liian alhaiset.
Jo loppui argumentit!Miten se sun elämään vaikuttaa?
Oon miettinyt samaa, onhan sillä aurinkorasva käytössä, mutta joillain tuntuu olevan elämää suurempikin asia kytätä ja päästä hitto kompostiin valittamaanMiten se sun elämään vaikuttaa?
Miten se sun elämään vaikuttaa?
Taitaa olla jo myöhästä hänen kohdallaan.nyt hoitoon siitä. Ambulanssilla, koska nyt on kiire.
No se ja työttömien elättäminen meidän verorahoilla![]()
“Väärät shippaukset”
Tollaset ne vasta älykääpiöitä olivatkin jotka otti homman niin vakavasti että Tomppaa ja muita ei saanu mainita vaikka Kärtsä itse lietsoi minkä ehti sitäKIN shippiä.
Siis apua, onko siellä iloittuEn enää yhtään ihmettele sitä vauvan meininkiä aikoinaan. Ihan hirveetä porukkaa vaikutti jo silloin olevan, mut tää vahvisti.
Jotkut kun ei kestä totuutta.Mitä ihmettä mirriviesti poistettiin? Kuka helvetin mummo senkin nyt meni tekemään?
![]()
Ja lähti taas oikeat keskustelut. Meidän verorahoilla kustannetaan toimeentulotuki. Menisi ihmiset töihin.
Sun karva jatkuu viiksiin asti.Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
K:n kieli ja C:n mirri kohtaavat Thaimaan kosteassa yössä ...![]()
Minun verorahoillani hoidetaan sen suu- ja keuhkosyövätkin, jotka kutsuu nikotiinituotteiden käytöllään. Ja maksakirroosi ja sydänsairaudet, jotka kutsuu onnettomilla elintavoillaan.
Jerekin alkanut kaljuuntuun. Sopivat yhteen joka tavalla.Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Mikä ihmeen karva?Sun karva jatkuu viiksiin asti.
Säälittää miten kateus paistaa taas läpi tästäkin kommentista. Eikö sulla ole oikeesti omaa elämää?Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Onko tämä nyt sitä kekätossarin ”kritiikkiä”?Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.