K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun verorahoillani hoidetaan sen suu- ja keuhkosyövätkin, jotka kutsuu nikotiinituotteiden käytöllään. Ja maksakirroosi ja sydänsairaudet, jotka kutsuu onnettomilla elintavoillaan.

Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.

Minun verorahoillani hoidetaan sen suu- ja keuhkosyövätkin, jotka kutsuu nikotiinituotteiden käytöllään. Ja maksakirroosi ja sydänsairaudet, jotka kutsuu onnettomilla elintavoillaan.

Saattaa olla, et hän tuottaa niitä verotuloja muutamassa vuodessa enemmän kuin sinä elinaikanasi. Ei vain henkilöveroja mutta myös yritysveroja. Lisäksi hänenen artistiuransa työllisttää ison joukon muitakin ihmisiä ihan vakituisesti, jotka myös kerryttävät niitä veroja. Jospa pitäisit pääsi kiinni.

Aika mielenkiintoista, että sun kieroutunut mielesi edes luo tällaisia skenaarioita. Tarviit todellakin hoitoa.

Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Jerekin alkanut kaljuuntuun. Sopivat yhteen joka tavalla.

Säälittää miten kateus paistaa taas läpi tästäkin kommentista. Eikö sulla ole oikeesti omaa elämää?

Onko tämä nyt sitä kekätossarin ”kritiikkiä”?

Yhteistyössä