K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä en kyllä missään kohtaa sanoa, että inhoan. Mutta esim. K musiikkia ei tule pahemmin kuunneltua enää, Discoballs biisi on minusta typerä ja ylipäätään ne pallien tuonti ton konsertin mainostamiseen. Ja kävinhän minä siellä Tampereen ilmaisjutussa K katsomassa. Mutta minua ei taas varmaan niin paljoa kiinnostaisi koko juttu, jos oisin tollaisella ystävyysajattelulinjalla ja sit pelleshippausta en henk.koht. oikein ymmärrä tai en oo nyt pitkään aikaan käyny tumpussa, että onko vielä jotain tyyliin Bojanin väkisin liittämistä J:n kuviin irrallisena hahmona jne. Ja nämä touhutonttu lässytykset sun muut typeryydet.
Mutta voin sen kyllä myöntää, että jostain syystä minun on helpompi kritisoida enemmän Jereä kuin B, Bojan on jollain tavalla erityisen sydäntä lähellä tai voishan sitä muutoinkin pohtia miksi se asia muuten on näin.

Täällä kun dissataan Jeren musiikkia,niin haluan kertoa,että tykkään siitä todella paljon.Kuuntelen joka päivä ja erityisesti nautin katsella vanhoja konserttitaltiointeja.Niistä saan todella paljon buustia päivään.Spotifysta kokemus jää jotenkin vaillinaiseksi.Livet ne on,jotka sytyttää.Myös vanhoja haastatteluja kuuntelen viikoittain.Ihana vain kuunnella Jeren ääntä.

Mulla tainnut mennä ny loputkin kiinnostukset Joksuista ja pikkuhiljaa K:stakin. Seurailen kyllä jälkimmäisen somea vielä, mut ei herätä suurempia tunteita enää. En edes ole kuunnellut sen musiikkia aikoihin, ei ole sopinut jotenkin omiin tunnelmiin tms. Tilalle kyllä tullut muuta seurattavaa ja kuunneltavaa, ja - shipattavaa myös .... 😏

Täällä kun dissataan Jeren musiikkia,niin haluan kertoa,että tykkään siitä todella paljon.Kuuntelen joka päivä ja erityisesti nautin katsella vanhoja konserttitaltiointeja.Niistä saan todella paljon buustia päivään.Spotifysta kokemus jää jotenkin vaillinaiseksi.Livet ne on,jotka sytyttää.Myös vanhoja haastatteluja kuuntelen viikoittain.Ihana vain kuunnella Jeren ääntä.
Ok

No sen verran lievennän, että en nyt yleensä käännä vaikka radiokanavaa, jos sattuu tulemaan ja näin, ja osa biiseistäkin ihan hyviä, ei vaan silleen kuuntelussa ole tällä hetkellä, sanoitukset on se mikä niissä monessa tökkii ja yhteisbiiseistä kans en monesti tykkää, Ruoska esim. Tai Icip. Joksujen kuuntelukin hiukan nyt ollut vähäisempää, koska umkki ja viisukaudella tulee kuunneltua enemmän näitä biisejä.

Kåvin eilen pitkällä kävelylenkillä. Pakkanen vähän kirpaisi kyllä, sormissa tuntui. Pysähdyin myös kahville ja voisilmäpullalle. Tänään on lonkka vähän vaivannut, oliko sitten liian pitkä lenkki eilen. Lonkkavaivaa on ollut pidempään, mutta nyt on parempi jakso.

No minä en kyllä missään kohtaa sanoa, että inhoan. Mutta esim. K musiikkia ei tule pahemmin kuunneltua enää, Discoballs biisi on minusta typerä ja ylipäätään ne pallien tuonti ton konsertin mainostamiseen. Ja kävinhän minä siellä Tampereen ilmaisjutussa K katsomassa. Mutta minua ei taas varmaan niin paljoa kiinnostaisi koko juttu, jos oisin tollaisella ystävyysajattelulinjalla ja sit pelleshippausta en henk.koht. oikein ymmärrä tai en oo nyt pitkään aikaan käyny tumpussa, että onko vielä jotain tyyliin Bojanin väkisin liittämistä J:n kuviin irrallisena hahmona jne. Ja nämä touhutonttu lässytykset sun muut typeryydet.

Jep. Mielestäni tuo Euroopan kiertue "discoballs"markkinointi on tyhmä. Eikös Kärtsä ole räppäri, tuostahan joku saa mielikuvan että K on vaihtanut tyyliä, enpäs viitsikään ostaa lippua.

Yhteistyössä