K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kåvin eilen pitkällä kävelylenkillä. Pakkanen vähän kirpaisi kyllä, sormissa tuntui. Pysähdyin myös kahville ja voisilmäpullalle. Tänään on lonkka vähän vaivannut, oliko sitten liian pitkä lenkki eilen. Lonkkavaivaa on ollut pidempään, mutta nyt on parempi jakso.
Kuitenkin hienoa että mummelit käy kävelyllä lonkkavaivoista huolimatta. Liikkumattomuus on pahinta.

Jep. Mielestäni tuo Euroopan kiertue "discoballs"markkinointi on tyhmä. Eikös Kärtsä ole räppäri, tuostahan joku saa mielikuvan että K on vaihtanut tyyliä, enpäs viitsikään ostaa lippua.

Eilen puhuttiin Harry Styleisistä joten jatketaan. Hänen albuminsa nimessä mainitaan sana disco ja diskopallo on levyn kannessa. Onkohan siinäkin virheellistä markkinointia, kun todennäköisesti sekään ei tule olemaan diskomusaa, ainakaan vähän aikaa sitten julkaistun kärkisinkun perusteella.

Eilen puhuttiin Harry Styleisistä joten jatketaan. Hänen albuminsa nimessä mainitaan sana disco ja diskopallo on levyn kannessa. Onkohan siinäkin virheellistä markkinointia, kun todennäköisesti sekään ei tule olemaan diskomusaa, ainakaan vähän aikaa sitten julkaistun kärkisinkun perusteella.
Minä petyin pahasti Music for a sushi restaurant biisiin. Sitä ei ole soitettu yhdessäkään sushiravintolassa. Eikä Harry ole mikään ravintola-artisti. Laitoin hänelle palautetta.

Jep. Mielestäni tuo Euroopan kiertue "discoballs"markkinointi on tyhmä. Eikös Kärtsä ole räppäri, tuostahan joku saa mielikuvan että K on vaihtanut tyyliä, enpäs viitsikään ostaa lippua.
Mutta kyllähän hän onkin vaihtanut vähän tyyliä.Kaikki uudemmat biisit ei oo ihan räppiä.Itse sanonut,että tykkää kokeilla eri tyylejä eikä jämähtää samaan.Onneksi esittää myös niitä vanhoja kappaleita.Itse odotan myös koska julkasis uudempia räppikappaleita.

Yhteistyössä