V
vierailija
Vieras
Pesen kerran päivässä.Kokeile pestä se joskus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pesen kerran päivässä.Kokeile pestä se joskus.
Bojanhan palasi Sloveniaan kesken kisojen jo aiemmin.Voi ei, B:llä on vatsaoireita ja Markkukin joutunut päiväksi karanteeniin. Tandem mäkihyppyvälierä jää välistä![]()
Kaikilla on sinua parempi sunnuntaipäivä.Muutoin toivotan sinulle hyvää sunnuntaipäivää![]()
Aika harvoin siis.Minä pesen pideellä jokaisella vessareissulla,jos se vaan on käytettävissä.Pesen kerran päivässä.
Ai? Mä pesen vain iltasin, ja juuriharjalla.Aika harvoin siis.Minä pesen pideellä jokaisella vessareissulla,jos se vaan on käytettävissä.
Mä sytytän röökin.Saiko se yks naida nakuttaa emäntää? Keititkö edes aamusumpit jälkeenpäin? Yks tuttuni, korkeasti koulutettu vanhempi rouva, kertoi joskus (yllättäen) et heillä ollut tapana juoda miehensä kanssa aina 'panokahvit' yhdynnän jälkeen.
Markku kuvittelee Bojanin sijaan eteensä suomalaisen naisenMiten noi hiihtäjämiehet tai muut kireissä/pienissä varusteissa urheilevat pystyvät oleen kiihottumatta, tarkotan et miehillä kun se näkyy ulospäin, et miten he kontroloivat erektioita?
Olisivat saaneet, siis jos olisi olleet homppeleita?Kyllähän sitä on jäänyt mieltä kaivelemaan et millaiset lemmenliekki kohtaukset Bojan ja Jere olisivat aikoinaan saaneet aikaan
Muna on niin jäässä.Miten noi hiihtäjämiehet tai muut kireissä/pienissä varusteissa urheilevat pystyvät oleen kiihottumatta, tarkotan et miehillä kun se näkyy ulospäin, et miten he kontroloivat erektioita?
Kyllähän sitä on jäänyt mieltä kaivelemaan et millaiset lemmenliekki kohtaukset Bojan ja Jere olisivat aikoinaan saaneet aikaan
Nolo ajatus.Ei minkäänlaisia. Hölmö ajatuskin.
Munan mitalla.Ois nyt Mietaa hiihtämässä viestissä, tulis Suomelle kultaa.
No ei ole harvoin, ei kekään normaali pese jatkuvasti ja silti mitään vaivoja ole.Aika harvoin siis.Minä pesen pideellä jokaisella vessareissulla,jos se vaan on käytettävissä.
Ei sitä toosaa sais edes pestä jatkuvasti. Normaalit basillit pitää olla.No ei ole harvoin, ei kekään normaali pese jatkuvasti ja silti mitään vaivoja ole.
Mä en siis kestä, jos ei tuu mitään mitallia. Tarviin näitä onnistumisia itse.Suomi voi saada olympiakultaa viestissä!
Toki jollain märällä paperilla voi sit tossa välillä, jos siltä tuntuu, mutta jatkuva suihkutus ois vedentuhlausta.No ei ole harvoin, ei kekään normaali pese jatkuvasti ja silti mitään vaivoja ole.
Pelkällä vedellä voi.Saippuan kanssa harvemmin ja senkin pitää olla mietoa.Ei sitä toosaa sais edes pestä jatkuvasti. Normaalit basillit pitää olla.