V
vierailija
Vieras
Siis mitä?Eihän täälläkään mitään haukkumista ole pahemmin näkynyt kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä?Eihän täälläkään mitään haukkumista ole pahemmin näkynyt kyllä.
Mä oon eri, mut oon itsekin kiinnostunut julkkisten yksityiselämästä. Sehän se vasta kiinnostaa, esim näyttelijät, mitä on roolin/roolien takana. Ihan normaalia olla kiinnostunut ihmisten elämästä.Miksi ihmeessä oot kiinnostunut jokun yksityiselämästä, vaikka tyyppi sua ärsyttää, Sanoisinko että sairasta touhua.
No eipä kyllä ole siinä määrin, että käytetään aikaa stalkkaamiseen ja niiden tietojen toimittamiseen Seiskalle.Mä oon eri, mut oon itsekin kiinnostunut julkkisten yksityiselämästä. Sehän se vasta kiinnostaa, esim näyttelijät, mitä on roolin/roolien takana. Ihan normaalia olla kiinnostunut ihmisten elämästä.
Ei sellasta tee ku harvat poikkeukset.No eipä kyllä ole siinä määrin, että käytetään aikaa stalkkaamiseen ja niiden tietojen toimittamiseen Seiskalle.
Ihan kritiikkiä se on ollutkin, yhtä lailla kohdistunut K:n collabeihin välillä.Siis mitä?Ainiin. Sun mielestä kaikki haukkuminen on normaalia kritiikkiä.
Ei JO fanin tarvitse pitää tästä Devito collsbista tai mv:stä. Harva on tykännytVai oikein paljon kiinnostaa JO. Miksei täällä kukaan sitten koskaan puhu heidän tekemisistään. Ainoat mitä viime aikoina on näkyneet on haukkumiset siitä, miten paska biisi ja paska collabi ja paska mv. Jotenkin epäuskottava väite nyt![]()
Kuumaan areenakeikan liput tuli muuten tänään myyntiin. Ei ihan yhtä hyvin ole myynyt kuin Kärtsä, mutta hyvin sekin.Jo 2 kk sitten oli myyty yli 95%. Myy loppuun kyllä. Mikäs kohu nyt muka on meneillään. Ei mikään.
Ei JO fanin tarvitse pitää tästä Devito collsbista tai mv:stä. Harva on tykännyt
Areenallahan oli vielä kosolti lippuja jäljellä ja veikkaan, ettei täysin loppuun edes myy, kyllähän tälläiset kohut voi vaikuttaa myöskin.
Markku ja BojanSkeketon kelkkailu on olympialaisten paras laji. Inakkaan trikooseen verhotut pulleat persaukset hytkyy töyssyissä puolelta toiselle, ylös ja alas. Hypnoottista.
Paitsi että vaan Markulla on perse.Markku ja Bojan![]()
Ne on K fanien kynästä. JO fanit on sen verran fiksuja etteivät alennu tuollaiseen täälläEipä täällä ole tykätty mistään muustakaan Joksujen tekemisistä. On haukuttu kaikki aiemmatkin biisit ja musavideot ja Karnevaali-mainoksetSiinäpä vasta hienoja faneja Joksuilla.
Sinä olet pahin juoruakka kun viihdyt täällä. Et sinä täällä Jeesuksenkaan takia käy täällä.
Mites hän on pahin, jos ei edes juorua?
Sinä olet pahin juoruakka kun viihdyt täällä. Et sinä täällä Jeesuksenkaan takia käy täällä.
Se on tämä mummojen penkkirivillinen, hauska ollut seurata, miten discordissa eivät uskalla pukahtaa sanaakaanEnpä sanoisi viihtyväni, enkä ainakaan juorujen takia täällä ole. Saatan tulla joskus trollaamaan ja antamaan vähän vastinetta kompostilaisille. Myönnän, että on vähän outo harrastus, mutta ei läheskään niin outo kuin stalkkerointi ja vastenmielinen solvaaminen, jota muutamat täällä harrastaa.
Aika paljon on lippuja myymättä heillä, ei edes permanto ole myyty. Onhan tuonne kyllä vielä monta kuukautta aikaa. Kärtsällä taisi Areena kuitenkin myydä heti ekana päivänä ainakin sen 85% vai oliko jopa 90%.Kuumaan areenakeikan liput tuli muuten tänään myyntiin. Ei ihan yhtä hyvin ole myynyt kuin Kärtsä, mutta hyvin sekin.
Liekö K:n prosenttiluvut ees pitää paikkaansa, kun monessa katsomassa on vielä paikkoja ja edes Vip liput ei ole loppuunmyyty.Aika paljon on lippuja myymättä heillä, ei edes permanto ole myyty. Onhan tuonne kyllä vielä monta kuukautta aikaa. Kärtsällä taisi Areena kuitenkin myydä heti ekana päivänä ainakin sen 85% vai oliko jopa 90%.
Höpöhöpö, K fanit ei edes tiedä noista Joksujutuista, kun ne ei kiinnosta yhtään. Kyllä ne oli ihan Joksufaneja, jotka täällä kävi haukkumassa ja valittamassa.Ne on K fanien kynästä. JO fanit on sen verran fiksuja etteivät alennu tuollaiseen täällä
Et te muutkaan mitään taivaspaikkaa ole saamassa. Täällä te juoruatte ja haukutte 24/7.
Menepäs katsomaan uudestaan. Silmämääräisesti sanoisin että paikkoja on reilu 300 jäljellä. VIP-lippuja tuskin on niitäkään paljoa, koska eihän ne VIP-tilat edes ole kovin isot. Tuonne mahtuu noin 15 500 ihmistä, joten eiköhän prosentit pidä paikkaansa.Liekö K:n prosenttiluvut ees pitää paikkaansa, kun monessa katsomassa on vielä paikkoja ja edes Vip liput ei ole loppuunmyyty.