V
vierailija
Vieras
Tässä sulleEn ole, omana itsenäni aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä sulleEn ole, omana itsenäni aina.
Ei sulla ole sinne pääsyä.Ja mikähän se on?
Sinulla? Ootko kateellinen lepso?Naiskuviot on vaan omassa päässäsi että.
No miksei hänellä olis, josson K fani siis?Ei sulla ole sinne pääsyä.
No itellä ne ei tainnu olla lihaksia ku en salilla oo enää käyny, aika järkytys se oli, onneks ei ole niitä kiloja enää.Mitä väliä jos on edelleen saman kokoinen? Paino nousee ihan jo sillä jos rasvaa lähtee ja lihasta tulee tilalle.
JossonNo miksei hänellä olis, josson K fani siis?
Niinpä näkyy. Ja Kärtsä ja Markon poikkis myös. Kyllä ne selkeesti on samassa paikassa koko lössi.Kärtsä ja Dzeikun bestis Marko ovat nyt alkaneet seuraamaan toisiaan.
Olet lihava.No itellä ne ei tainnu olla lihaksia ku en salilla oo enää käyny, aika järkytys se oli, onneks ei ole niitä kiloja enää.
En ole mies, ja oonhan minä ollu jo pidemmän aikaa, vaakajutut ja muutkin.JossonHerra Josson saapui juuri.
Ylipainoinen en ole onneksi koskaan ollut.Olet lihava.
Pentti Josson.En ole mies, ja oonhan minä ollu jo pidemmän aikaa, vaakajutut ja muutkin.
Vai sellainen nimi sinulla, ok.Pentti Josson.
Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti.Vai sellainen nimi sinulla, ok.
Senkun työntelet, ei kiinnosta minua tekemisesi yhtään.Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti.
Sä oot se, joka jakaa kaikki yksityiset, mut epäkiinnostavat, arkiset asiansa, täällä. Se vähälahjainen. Menossa UMK:n kenraaliin.En ole mies, ja oonhan minä ollu jo pidemmän aikaa, vaakajutut ja muutkin.
Oho kun kuin viestisi niin näemmä lihoin taas 1kg.Lihavat pois täältä!
Hän on Pentti Josson.Sä oot se, joka jakaa kaikki yksityiset, mut epäkiinnostavat, arkiset asiansa, täällä. Se vähälahjainen. Menossa UMK:n kenraaliin.
En ole, teiän pönttikeskustelussa oli joku muu kuin minä.Hän on Pentti Josson.
Mitä?Oho kun kuin viestisi niin näemmä lihoin taas 1kg.
Onkohan nyt edes varmaa, että koko biisiä julkaistaan?Ja miksi olisikaan? Molemmilla omat porukat ja lomat. Tosin jos meinaavat saada sen Bojanin lupaileman TML-biisin julki niin sen markkinointia auttaisi kun kuvattais muutama "braderien" välinen kiehnäys-video someen. Nyt se näyttää jäävän vähän epätoivoiseksi vanhan lämmittelyksi, ei taida mennä läpi edes pahimpien tossareiden kuvitelmissa enää.
Ihan hyvin oon opinnoissani pärjännyt, vähälahjainen taidat olla itse. Tän paikan K faneista osa vähän vaikuttaa niin.Sä oot se, joka jakaa kaikki yksityiset, mut epäkiinnostavat, arkiset asiansa, täällä. Se vähälahjainen. Menossa UMK:n kenraaliin.