V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kuullut ihan luotettavalta taholta että Warner ärähti Käärijälle OF käytöstä. Ei Warner hiljaa sivusta katso kun sen artisti leikkii homoa ja muka panee miestä perseeseen.Eiköhän K itsekin halunnut sen lopettaa, kun ei jaksanut sitä sisältöä sinne tuottaa koko ajan. Tiedät kai, et Kn sopimuskausi loppui paljon ton jälkeen ja K sai ilmeisesti tehtyä paremman sopparin. K nimittäin sanoi yhdessä radiohaastiksessa ennen joulua, että on tällä hetkellä tyytyväinen suhteessaan Warneriin. Eiköhän myös Warnerilla olla ihan tyytyväisiä, vaikka perse näkyis instassa. Ei muuten ole edes ensimmäinen joka sellaista tekee.
Yleensä teidän aviomiehet toivoo et laitan tiukan nutturan, kun piiskaan heidän perseitäänEnemmän perseitä toivon teidänkin elämään niin vähän nuttura löystyis![]()
Onko sulla hyvä perse?Yleensä teidän aviomiehet toivoo et laitan tiukan nutturan, kun piiskaan heidän perseitään
Tiukempi kuin mun nuttura.Onko sulla hyvä perse?
Mun aviomies tykkää isosta.Tiukempi kuin mun nuttura.
Ja tämä luotettava taho on? Tajuatko millaisten tyyppien kanssa Warner on tehnyt levytyssopimuksia jopa aivan äskettäin. Huumorisisällön tekemineOFssa on aika pientä siihen nähden. Tietenkin he voi sanoa mielipiteensä, mutta kyllä artisti itse saa päättää omasta brändistään. Tämä on ihan luotettavalta taholta saatua tietoa myös.Olen kuullut ihan luotettavalta taholta että Warner ärähti Käärijälle OF käytöstä. Ei Warner hiljaa sivusta katso kun sen artisti leikkii homoa ja muka panee miestä perseeseen.
Tämäkö oli oikeasti syynä?? Saattaa nimittäin olla tötta!Warner sai Käärijän lopettamaan OF eli kyllä omistavat.
Töttä töttä, tättäräääTämäkö oli oikeasti syynä?? Saattaa nimittäin olla tötta!
Vähän eri asioita, kulta.Sen äiti, joka valittaa mahaläskeistä niin mitäköhän miettii homoista![]()
Hae tiktokista Dzejla Skok iz aviona, hän on laskuvarjohyppy.En kyllä menis ihan takuuseen, eikä ne kuvahaut mitään kaikentietäviä ole. Mut joo, voi olla tai sit ei. Mut ihme ettei C ja Dz sit seuraa toisiaan, jos ovat siis päivän olleet samassa porukassa. Alun perin mietin vaan, että jos pitäis valita mihin Dz menis niin sanoisin altaalle ja shoppailemaan, en tonne.
Toivottavasti ei ja kyseessä siksikin vain gay-piireissä pyöriminen.Onkohan se musu-tausta myöskään ihan ok.
Dz varmaan vienytkin noi tonne. C joutunut nielemään pinnalliset fobiansa, ettei häviäsi upeammalleen.Hae tiktokista Dzejla Skok iz aviona, hän on laskuvarjohyppy.
Ai läski musu, joka hengaa homojen kanssa ois okVähän eri asioita, kulta.
Mistä sä tiedät, miten hän homot hyväksyy? Ja siis kuka läski, ei ole kukaan läski tuossa.Ai läski musu, joka hengaa homojen kanssa ois ok![]()
Näin juuri.Ai läski musu, joka hengaa homojen kanssa ois ok![]()
Niin hän sulle sanooMun aviomies tykkää isosta.
Joopa joo. Mokomakin kiipijä itseJos K todella on sutinaa tuon Cindyn kanssa, niin vähän noloa, B taatusti saa suu messingillä hymyillä, ettei paljasta väheksyntäänsä.
Ai haiseva slaavi vois väheksyäJos K todella on sutinaa tuon Cindyn kanssa, niin vähän noloa, B taatusti saa suu messingillä hymyillä, ettei paljasta väheksyntäänsä.
?? K on häneen verrattuna madaltaja.Joopa joo. Mokomakin kiipijä itse
Onko sulla luiseva?Niin hän sulle sanoo