V
vierailija
Vieras
Paljastuit jo trolliksi, joten se siitä. Harmi et vedit Immunkin mukaanOsa siitä viestistä pönttö, saman havainnon voi tehdä muutkin. Ei voi kopioida, jos ei paikassa ole lukemassa edes.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljastuit jo trolliksi, joten se siitä. Harmi et vedit Immunkin mukaanOsa siitä viestistä pönttö, saman havainnon voi tehdä muutkin. Ei voi kopioida, jos ei paikassa ole lukemassa edes.
Minua kiinnostaaKetään ei kiinnosta.
Jodelissakin puhuttiin monessa kohtaa eilen samoin sanoinaika moni on huomannut että Bn housut oli puolitangossa. täälläkin oli heti maininta asiasta eilen.
Trolli matki Immua.Tämä tänään tänne kirjoitettu taas ei ole.
MinäJodelissakin puhuttiin monessa kohtaa eilen samoin sanoinkuka nyt on keksinyt ton sanan?
Minä olen alkuperäinen kekätossari, sinä olet huono kopio trolliystäväniOon kekätossari, enkä missään kompotin paikassa. Silti näkee mistään kopioinnista ei oo kyse, kun ne roikkuvat housut voi havainnoida muutkin.
No mitä ihmettä se ees tarkottaa? "Puolitangossa"? Mikä se tanko on?Minä
Ethän ole, olen omana itsenäni aina ja toi on ihan vaan minun omaa puhekieltä, öljystä kirjoitin täällä minä esimerkiksi. Sinun jutuista en tiedä yhtikäs mitään, enkä muutenkaan mieti toisia kirjoittajia.Minä olen alkuperäinen kekätossari, sinä olet huono kopio trolliystäväni
Ei ehtinyt vetämään housuja kunnolla jalkaan sen jälkeen kun oli viettänyt lemmenhetken Jeren kanssa.No mitä ihmettä se ees tarkottaa? "Puolitangossa"? Mikä se tanko on?
Ei tahallaan, hölmö, kys. nimimerkki ei omista tota sanaa edelleenkään.Matki kyllä että niin
Ei ne ole kaikki Immun juttuja. Se toinen ärsyttävä ääliö kompostin discordissa kirjoittaa niitä myös.Miks olisin, en ole samoissa paikoissa kuin hän, tyylinsä on enemmänkin ärsyttävä ja ne jutut Janista, ei minun pala kakkua ehkä.
Minä en ole hahmo, eikä mitään hajua mistään sinun kirjoittamisista, voit kirjoittaa ihan mitä haluat että. Ja minä jatkan omana itsenäni.Lopeta jo saa ta na minun luoman hahmon matkiminen
Muistan hyvin juttunsa ennestään, sama minulle vaikka niitä kirjoittais joku muukin.Ei ne ole kaikki Immun juttuja. Se toinen ärsyttävä ääliö kompostin discordissa kirjoittaa niitä myös.
Sössöti sössöti halpa kopioMinä en ole hahmo, eikä mitään hajua mistään sinun kirjoittamisista, voit kirjoittaa ihan mitä haluat että. Ja minä jatkan omana itsenäni.
Sairaita ne on ja hyvän maun vastaisiaMuistan hyvin juttunsa ennestään, sama minulle vaikka niitä kirjoittais joku muukin.
Ei ehtinyt vetämään housuja kunnolla jalkaan sen jälkeen kun oli viettänyt lemmenhetken Jeren kanssa.
Itse tiedän mitä oon vauvalle ja tänne kirjoittanut, käärmeuni, öljyjankkaus, laihdutusjutut jne. Mistään trollihahmojen sölkötyksestä ei ole sitten jäänyt itelleni mitään mieleen, ole sitten ihan millainen oletkin.Sössöti sössöti halpa kopio
Ei ehtinyt vetämään housuja kunnolla jalkaan sen jälkeen kun oli viettänyt lemmenhetken Jeren kanssa.
Anna ihmisten kirjoitella vapaasti kiitos.Että sä jaksat näitä idioottijuttujasi.
Anna ihmisten kirjoitella vapaasti kiitos.
Sairaita ne on ja hyvän maun vastaisia