V
vierailija
Vieras
Onpas ollut.Eipä ole tuolla lomalla ollessaan kyllä tai no töissä myöskin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpas ollut.Eipä ole tuolla lomalla ollessaan kyllä tai no töissä myöskin.
Kumpikaan ei ole, hölmö. Ei ole B vahvistanut mitään tollaista.DB on ihan varma, mutta voisko nyt oikeasti odottaa vähän enemmän todistusaineistoa ennen kuin väittää pariksi CJ. Voi olla tai voi olla olematta.
Eikä tule todennäköisesti koskaan mitään suoraan sanomaan, ellei linja jostain syystä kokonaan muutu. Kyllä se vaan pitää ottaa silmä käteen ja itse ymmärtää, ja tässä tapauksessa ei nyt ole oikeastaan edes mitään syytä epäillä edes.Kumpikaan ei ole, hölmö. Ei ole B vahvistanut mitään tollaista.
Mummotunnetunneli!Meneepä mummelilla tunteisiin.
Nooh, eipä ole heitä nähty kaksin missään.Eikä tule todennäköisesti koskaan mitään suoraan sanomaan, ellei linja jostain syystä kokonaan muutu. Kyllä se vaan pitää ottaa silmä käteen ja itse ymmärtää, ja tässä tapauksessa ei nyt ole oikeastaan edes mitään syytä epäillä edes.
Ylempänä my ass.Kärtsä ei oo yhtään ihastunut eikä liikekannalla Bojanin kanssa. Tommonen vähän ylempänä oleva vanhempi kamu, joka hybänä frendinä jeesaa
Minä ja minä. Tiedetään!Mielestäni täällä on vain kaksi järkevää ihmistä. Loput ovat joko trolleja tai idiootteja.
Mistähän sinäkin tällaiset päätelmät teet. Kannattaisi ehkä kuunnella vaikka haastiksia ja katsoa esim. fanien videoita tapaamisista. Ihan sama vilpitön ja nöyrä kaveri on kuin ennenkin. Toki ihan varmaan on myös joutunut vetämään rajoja siihen mitä itsestään antaa ja se hänelle suotakoon.J vaikuttaa kyllä jotenkin leveeltä kusipäältä nykyään.
No otetaan ylempänä pois, huono sanavalinta multa. Mutta tommonen kaitsijahahmoYlempänä my ass.
Siinä talossa on viis makuuhuonetta, kaikille joksuille tyttöystävineen oma.Ystävinä voivat hyvin olla eri huoneissa myöskin.
Minä en, missäs on tollaista sanonut, aattelin kyllä et kunto ei muuten vaan ehkä riitä.Se on ainakin varma,ettei Jerppaa oo köysiradalla nähty.Kaikki tietää hänen korkeanpaikankmmonsa.![]()
Joo, mä tiedän että helppo selvittää, jos tietää missä ovat, mutta... Miksi joku selvittää artistin lomailupaikan hotellin tarkkuudella? Ja miksi joku selvittää montako makuuhuonetta siinä on? Kuinka vahvasti pitää stalkkausharrastuksessaan olla kiinni?Siinä talossa on viis makuuhuonetta, kaikille joksuille tyttöystävineen oma.
No niin ja sitten seuraavaksi voimmekin palata jankkaamaan riittääkö sillä kunto vai ei. Johan siitä taitaa olla kokonainen vuorokausi kun viimeksi tästä jankattiin.Minä en, missäs on tollaista sanonut, aattelin kyllä et kunto ei muuten vaan ehkä riitä.
Siitäkään huonejaosta et voi tietää yhtikäs mitään, jos edes kaikkien kumppanit ovat matkalla.Siinä talossa on viis makuuhuonetta, kaikille joksuille tyttöystävineen oma.
Ekan kerran taisi puhua siitä,kun kuvattiin euroviisuihin se esittelypätkä maailmapyörässä.Senkin jälkeen siitä maininnut,mut en nyt muista missä yhteydessä.Minä en, missäs on tollaista sanonut, aattelin kyllä et kunto ei muuten vaan ehkä riitä.
Mitä kuntoo siinä edes tarvitaan.Kunhan istutaan ja pidetään kiinni.Kaikenmaailman mummot siitä on selvinnyt.Minä en, missäs on tollaista sanonut, aattelin kyllä et kunto ei muuten vaan ehkä riitä.
Älä nyt vaadi tolta liikoja, ei se osaa kirjoittaa pidempiä lauseita.Mikä niissä on niin ihanaa, voisitko vähän perustella?
Oli niissä europassin videoissa muistaakseni, jossain Englannissa oli.Ekan kerran taisi puhua siitä,kun kuvattiin euroviisuihin se esittelypätkä maailmapyörässä.Senkin jälkeen siitä maininnut,mut en nyt muista missä yhteydessä.
No pitää jaksaa pitää kiinni, en minä tiedä, ite en varmaan uskaltaisi mennä.Mitä kuntoo siinä edes tarvitaan.Kunhan istutaan ja pidetään kiinni.Kaikenmaailman mummot siitä on selvinnyt.
Aha, ja minulla vielä oli se europasskin, eikä ole näköjään muistiin jäänyt.Oli niissä europassin videoissa muistaakseni, jossain Englannissa oli.