V
vierailija
Vieras
Kekä?selittäis myös sen, ettei ole postannut mitään nyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kekä?selittäis myös sen, ettei ole postannut mitään nyt.
Ihan hyvin on K voinut kieltää, kun ei jatkossa halua lisää seiskajuttuja itsestään ja naiskuvioistaan.Varmasti on bännännyt sellaiset hullut, mutta tuskin haluaa niitä lisää houkutella, joten poisti seuraamisen. Eiköhän oma rauha ole tärkeämpi kuin jonkun Dzeilan seuraaminen. Paljon järkevämpi teoria, kuin se että Kärtsä käski.
Tää on niin sairasta. Pistää karmeita viestejä jonkun dm, jotta pääsee discordissa hihittelemään omia homounelmiaanNoi pakko-oireiset mammat hyökänny sen kimppuun.
Eikä vaadi, et vain näe kuin ne viisi uusinta seuratut ja seuraajat.Minulta vaatisi ainakin maksun, jos pidempään seuraa.
Mitkä ne karmeat viestit voisivat olla, että C lopettaa Dn seuraamisen? En tajua?Tää on niin sairasta. Pistää karmeita viestejä jonkun dm, jotta pääsee discordissa hihittelemään omia homounelmiaan![]()
Tää on niin sairasta. Pistää karmeita viestejä jonkun dm, jotta pääsee discordissa hihittelemään omia homounelmiaan![]()
No minä pidän ihan kirjaa väärien väittämien B:stä takia.Jees, selvä homma, tommonen ei kiinnosta mua ollenkaan, mutta jatkakaa ihmeessä.
Tää on mustakin todennäkösin syy.Ihan hyvin on K voinut kieltää, kun ei jatkossa halua lisää seiskajuttuja itsestään ja naiskuvioistaan.
Oliks se kiipeilykuvan vaalea nainen sitten hän?
Ei kyllä alunperin ollut tai sitten useampi kirjoittaja sotki sen keskustelun. Eli jäi vielä epäselväksi se juoruketjun ongelma sitten.Olen aloittanut kyseisen keskustelun ja kyse oli shippi paikasta, ei sinun juoru ketjusta.
Kuules nyt. Miten joku Dz seuraaminen vaikuttaa seiskajuttuihin? Vastaus: ei mitenkään.Ihan hyvin on K voinut kieltää, kun ei jatkossa halua lisää seiskajuttuja itsestään ja naiskuvioistaan.
Tämä.Eiköhän C ole poistanut seurauksen kun Tseikkua ei kiinnosta seurata takaisin. Ei sen kummempaa.
Ei jumankauta. Ja meinaatte että naisjuoruja syntyy nimenomaan siitä että C alkaisi seurata jotain Suomessa täysin nevahöödiä balkanilaisinflua. Jep jep.Tää on mustakin todennäkösin syy.
Siis karseita mammoja, jos näinTää on niin sairasta. Pistää karmeita viestejä jonkun dm, jotta pääsee discordissa hihittelemään omia homounelmiaan![]()
No kerro sitten mitkä hullut viestit saa cn lopettamaan Dn seuraamisen? Vastaus: ei mitkään.Kuules nyt. Miten joku Dz seuraaminen vaikuttaa seiskajuttuihin? Vastaus: ei mitenkään.
Tää nyt on hyvin kaukaa haettu teoria, johon en usko, pelkkää shippaajien haukkumista.Mitkä ne karmeat viestit voisivat olla, että C lopettaa Dn seuraamisen? En tajua?
No tässä taas lähtenyt pikkasen laukalle nyt… siis onko niillä nyt joku polyamorinen suhde siellä menossa? Ottaako ne Tseikun ja Bojanin mukaan kimppaan?Ne on todennäköisesti C:n kanssa kavereita. Samoilla kesän festareilla tutustuneet. Ehkä he kulkevat kimpassa.
On, nehän on tunnettuja siitä, että naiset vittuun, jotta saadaan hihitellä.Siis karseita mammoja, jos näin![]()
Joo älä seuraa Bn tyttöystävää, kun sen pitää olla Jn kanssa
Kaikista sekopäisin selitys![]()
Näkisit niiden viestejäTää nyt on hyvin kaukaa haettu teoria, johon en usko, pelkkää shippaajien haukkumista.
Pituus vois sopia kyl kuvan naiseen.Ne on todennäköisesti C:n kanssa kavereita. Samoilla kesän festareilla tutustuneet. Ehkä he kulkevat kimpassa.
Ootteko varmoja ettei B ja K:n pikkuveli seukkaa?
Tuskin juuri kukaan (muut kuin muutamat hullut täällä) on edes huomanneet mitään seuraamisia! Te elätte ihan kieroutuneessa maailmassa tän suhteen, vähänkään normaalit ihmiset ei tiedä tuon taivaallista minkään julkkisten seuraamisista, mä en ole ikinä katsonut edes että ketä mun jo aikuiset lapseni seuraavat instassa.Tää nyt on hyvin kaukaa haettu teoria, johon en usko, pelkkää shippaajien haukkumista.