V
vierailija
Vieras
Pituus vois sopia kyl kuvan naiseen.Ne on todennäköisesti C:n kanssa kavereita. Samoilla kesän festareilla tutustuneet. Ehkä he kulkevat kimpassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pituus vois sopia kyl kuvan naiseen.Ne on todennäköisesti C:n kanssa kavereita. Samoilla kesän festareilla tutustuneet. Ehkä he kulkevat kimpassa.
Ootteko varmoja ettei B ja K:n pikkuveli seukkaa?
Tuskin juuri kukaan (muut kuin muutamat hullut täällä) on edes huomanneet mitään seuraamisia! Te elätte ihan kieroutuneessa maailmassa tän suhteen, vähänkään normaalit ihmiset ei tiedä tuon taivaallista minkään julkkisten seuraamisista, mä en ole ikinä katsonut edes että ketä mun jo aikuiset lapseni seuraavat instassa.Tää nyt on hyvin kaukaa haettu teoria, johon en usko, pelkkää shippaajien haukkumista.
Ja tiedetään, mistä ne haukkumaviestit on lähtöisin…Haloo nyt. Kukaan ei tuollaista ole sanonut. Se, että tollanen seuraaminen saa jotkut huurumummot sekoamaan ja laittamaan vaikka litanian ulkonäön haukkumisia dm:t täyteen, ei ole varmasti yhden seuraamisen arvoista. Varmaan on osannut yhdistää, miksi niitä on yhtäkkiä alkanut tulla. Sanoin, että tämä on vain teoria, mutta takulla järkevämpi sellainen kuin että Kärtsä olis antanut käskyn. Siinä ei ainakaan ole mitään järkeä, eikä takuulla ole Kärtsän tapaista.
Kyllähän niitä on täällä ollut koko tän Thaikkuloman ajan ja aivan järkyttäviä ovatkin olleet. Toivottavasti pahimmat on poistuneet.Näkisit niiden viestejä![]()
Niin tai näkisitpä sinä... kyllä nyt ottaa koville kun selvästikään et siellä ole etkä sinne pääse. Täällä yritat vaan jotain pskaa niistä vääntää yksinäs.Näkisit niiden viestejä![]()
Eiköhän C ole poistanut seurauksen kun Tseikkua ei kiinnosta seurata takaisin. Ei sen kummempaa.
Voi kuule, samaa on ihan täällä, ei tarkoita et ollaan lähettämässä jotain viestejä kellekään osalliselle.Näkisit niiden viestejä![]()
Ai että sinä treenattu vähäpukeinen nainen et saa seurata Dtä? Ja C lopettaa. Just.Haloo nyt. Kukaan ei tuollaista ole sanonut. Se, että tollanen seuraaminen saa jotkut huurumummot sekoamaan ja laittamaan vaikka litanian ulkonäön haukkumisia dm:t täyteen, ei ole varmasti yhden seuraamisen arvoista. Varmaan on osannut yhdistää, miksi niitä on yhtäkkiä alkanut tulla. Sanoin, että tämä on vain teoria, mutta takulla järkevämpi sellainen kuin että Kärtsä olis antanut käskyn. Siinä ei ainakaan ole mitään järkeä, eikä takuulla ole Kärtsän tapaista.
Et siis osaa lukea? Yritä uudestaan.Ai että sinä treenattu vähäpukeinen nainen et saa seurata Dtä? Ja C lopettaa. Just.
Et siis pysty perustelemaan! Yritä edes!Et siis osaa lukea? Yritä uudestaan.
Teoriasi on kahjo ja täysin epäuskottava, katsot jollain shippivihalaseilla asiaa.Et siis osaa lukea? Yritä uudestaan.
J ei ole edes vahvistanut, että on eronnut missään.Eli siis ollaanko nyt tultu siihen lopputulokseen, että J ja NM ei ookaan eronnut, vaan ne on treenilomalla Thaikuissa ja C on niiden valkku? C ja NM viihdyttää toisiaan sillä aikaa kun Jere hengaa välillä Boitsun kanssa. Tseikku kuvaa sillä välin influvideoita ja heittelee Bojanin kalsareita sivuun ettei ne näy kuvissa.
Mä vähän luulen, et K:lla on suhde Jutta Gustafsbergin kanssaMiten hitossa se nyt Bojanin lomaan yhdistäisi. Ja siis kyllähän jokaikinen jota asia vähääkään kiinnostaa, pystyy päättelemään heidän olevan samalla reissulla ihan muutenkin ja Bojan on myös itse etukäteen kertonut lähtevänsä Thaimaahaan ja kappas siellä on myös häneen yhdistetty neitonen. Siinä ei jonkun suomalaisen wannabe-influn seuraamiset merkitse yhtään mitään!
Miten se semmosta vahvistais kun ei ole edes tiennyt onko hänellä tyttö- vai poikaystävää?J ei ole edes vahvistanut, että on eronnut missään.
Bojan voiskin ottaa sen Juhan, siinä ois kunnon nallekarhu.Mä vähän luulen, et K:lla on suhde Jutta Gustafsbergin kanssaSekin on nimittäin tällä hetkellä Thaikuissa.
Niin totta sekin, mutta en nyt heti olettais tätä kuntovalmentajaa kumppaniksi.Miten se semmosta vahvistais kun ei ole edes tiennyt onko hänellä tyttö- vai poikaystävää?
Tämä, mut silti tossarit puhuu erosta kuin se olisi totta.J ei ole edes vahvistanut, että on eronnut missään.
Yritähän nyt seurata. Perustelu oli ihan selvästi aukikirjoitettu jo aiemmassakin viestissäni. Ehkä C on saanut ikäviä haukkumaviestejä sen jälkeen kun alkoi seuraamaan Dz ja osasi päätellä, miksi niitä alkoi tulla juuri silloin. Kuka haluaa sellaisia lisää? Ei kukaan. Esitin siis tällaisen arkielämän teorian joka ei tietenkään ole mikään faktinen väite. Väitteet siitä, että K olisi käskenyt lopettaa seuraamisen, ovat todellakin vielä typerämpiä kuin tämä mitä esitin mahdollisena vaihtoehtona. Syynä voi olla myös ihan joku muukin juttu tai sitten on ihan vahingossa unfollannut. Itsekin olen niin tehnyt joskus.Et siis pysty perustelemaan! Yritä edes!
Seiska vahvisti että NM on muuttanut.J ei ole edes vahvistanut, että on eronnut missään.
Niin, että neitokainen on muuttanut vuokrakämppään vain tilanpuuteen vuoksi? Ei mahdu kaiken fanikaman keskelle? Tämäpä vasta loogista!Tämä, mut silti tossarit puhuu erosta kuin se olisi totta.
Millä logiikalla C alkaisi saada haukkumaviestejä siitä että alkaa seurata Dz?Yritähän nyt seurata. Perustelu oli ihan selvästi aukikirjoitettu jo aiemmassakin viestissäni. Ehkä C on saanut ikäviä haukkumaviestejä sen jälkeen kun alkoi seuraamaan Dz ja osasi päätellä, miksi niitä alkoi tulla juuri silloin. Kuka haluaa sellaisia lisää? Ei kukaan. Esitin siis tällaisen arkielämän teorian joka ei tietenkään ole mikään faktinen väite. Väitteet siitä, että K olisi käskenyt lopettaa seuraamisen, ovat todellakin vielä typerämpiä kuin tämä mitä esitin mahdollisena vaihtoehtona. Syynä voi olla myös ihan joku muukin juttu tai sitten on ihan vahingossa unfollannut. Itsekin olen niin tehnyt joskus.
Jahas, ketkä te? Selvisi tämänkin palstan haukkujat. Eli tulette sieltä tänne ryhmänä haukkumaan. En usko pätkääkään, että ette olisi laittanut niitä suoraan hänellekin.Voi kuule, samaa on ihan täällä, ei tarkoita et ollaan lähettämässä jotain viestejä kellekään osalliselle.
Olen tossari, pöljä.Tämä, mut silti tossarit puhuu erosta kuin se olisi totta.