V
vierailija
Vieras
Oho, täällähän on kunnon hyökkäys. Eikö se discord riittänytkään ja ette päässyt siellä haukkumaan tarpeeksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää on niin hauska kun kukaan ei ole edes haukkunut kyseistä p-telinettä!![]()
Päässä liikkuu ei mitään.Typerä pyllynesittelijä, siinä on sulle määritelmä hänestä.
Joo se hoitsu on paha suustaan, hänet tunnistaa hyvin.Ketkä? Se Misti, Sonce ja se hoitsu (oliko Stella)?
Ai ”nythän”??? No eihän oo, tauno.Ja K ostanut asuntoa, kyllä on.
Ai sulla, se näkyy.Päässä liikkuu ei mitään.
Häh???Oho, täällähän on kunnon hyökkäys. Eikö se discord riittänytkään ja ette päässyt siellä haukkumaan tarpeeksi![]()
Ai sulla, se näkyy.
BojanMiettikää nyt, kun noi paneeKumpi on päällä?!
![]()
Eipä kyllä taida olla.No muffari on kyllä täällä nytkin, mutta mietin muita.
Miettikää nyt, kun noi paneeKumpi on päällä?!
![]()
Siksi, koska tulee ihmeteltyä joidenkin säälittävää elämää.Miksi mietit?
No ei tarvitse edes miettiä, näkeehän senMiksi mietit?
Omasiko muka on jotenkin erialaista? Millä mittarilla? Eikö tuollainen nimimerkkimiettiminen muun kuvittelun lisäksi ole jo toisen asteen säälittävää?Siksi, koska tulee ihmeteltyä joidenkin säälittävää elämää.
eri
On kyllä, ois nyt ostanut kattohuoneiston edes.Kn asunto ei ole missään hiton välikerroksessa, mistä tämä luulo on revitty?
Kelaapa ketjua tasksepäin. Jos osaatOn siitä jo aikaa, mitä ite sekoilet.
Täällä on kyllä paljon enemmän säälittävää tällä hetkellä ja ihan oikein miettiä, kuka niitä kirjoittaa. T.eriOmasiko muka on jotenkin erialaista? Millä mittarilla? Eikö tuollainen nimimerkkimiettiminen muun kuvittelun lisäksi ole jo toisen asteen säälittävää?
Sen miettiminen on kyllä ihan next tason säälittävääTäällä on kyllä paljon enemmän säälittävää tällä hetkellä ja ihan oikein miettiä, kuka niitä kirjoittaa. T.eri
K:n ostamasta kämpästä minä oon puhunut kuten muutkin, ei siitä vuokratusta uudesta tässä kohtaa (mikäli nyt K olisi osallisena siinä)Kelaapa ketjua tasksepäin. Jos osaat![]()
Täällä on kyllä paljon enemmän säälittävää tällä hetkellä ja ihan oikein miettiä, kuka niitä kirjoittaa. T.eri
Et sitten osaa kelata taaksepäinK:n ostamasta kämpästä minä oon puhunut kuten muutkin, ei siitä vuokratusta uudesta tässä kohtaa (mikäli nyt K olisi osallisena siinä)