V
vierailija
Vieras
K:n ostamasta kämpästä minä oon puhunut kuten muutkin, ei siitä vuokratusta uudesta tässä kohtaa (mikäli nyt K olisi osallisena siinä)Kelaapa ketjua tasksepäin. Jos osaat![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:n ostamasta kämpästä minä oon puhunut kuten muutkin, ei siitä vuokratusta uudesta tässä kohtaa (mikäli nyt K olisi osallisena siinä)Kelaapa ketjua tasksepäin. Jos osaat![]()
Täällä on kyllä paljon enemmän säälittävää tällä hetkellä ja ihan oikein miettiä, kuka niitä kirjoittaa. T.eri
Et sitten osaa kelata taaksepäinK:n ostamasta kämpästä minä oon puhunut kuten muutkin, ei siitä vuokratusta uudesta tässä kohtaa (mikäli nyt K olisi osallisena siinä)
Kuka sanoi, että oikeasti miettimällä mietin kenenkään tänne kirjoittavan elämää yksilöllisesti. Mun ajatukset toimii aika nopeasti ja kyllä noista säälittävistä ilkeistä kommenteista voi tehdä johtopäätöksiä siitä, millainen niiden kirjoittaja mahtaa olla. Onhan tästä ilmiöstä tehty tutkimuksia ja juttuja mediaankin.Omasiko muka on jotenkin erialaista? Millä mittarilla? Eikö tuollainen nimimerkkimiettiminen muun kuvittelun lisäksi ole jo toisen asteen säälittävää?
Niin minun kirjoittama viesti, tulkitsit vain nurinniskoin.Et sitten osaa kelata taaksepäin
”Nythän hän tyhmästi teki, ja vaikeampi myydäkin tollasta välikerroksen kämppää.”
Eli oisin kirjoittanut vuokra-asunto, jos tarkottaisin sitä.Niin minun kirjoittama viesti, tulkitsit vain nurinniskoin.
”Nyt teki tyhmästi”, vielä lainauksena tähän viestiin:Niin minun kirjoittama viesti, tulkitsit vain nurinniskoin.
”Tyhmästi tekemisellä” ois voitu viitata vuokraamiseen, aaarght.Eli oisin kirjoittanut vuokra-asunto, jos tarkottaisin sitä.
Älä päästä sinne mummoja.Lehtikompostista kysymy
Mutta viittasin siihen ostettuun kämppään.”Tyhmästi tekemisellä” ois voitu viitata vuokraamiseen, aaarght.
Ei sijaitse, tämä on selvitetty tarkasti ihan osoitetta ja pohjapiirrustusta myöten.Kn uusloft sijaitsee ylimmässä kerroksessa
Eikö siellä siis ole lofteja ylimmässä kerroksessa?Ei sijaitse, tämä on selvitetty tarkasti ihan osoitetta ja pohjapiirrustusta myöten.
Ei voi sanoa muuta kuin, et ei saatana mitä kyyliä.Ei sijaitse, tämä on selvitetty tarkasti ihan osoitetta ja pohjapiirrustusta myöten.
Tais osua ja upotaLaitas joku jankkausviesti tähän esimerkiksi, joka on JM:n. Niin katsotaan, syyllistytkö itse kunnianloukkaukseen.
Laita nyt ihmeessä viesti, niin tiedämme, että SINÄ et ainakaan syyllisty väärään todisteluun.Tais osua ja upota![]()
Joo, vihakommenttisi upposi, mutta edelleen odotellaan todistuksia todenpuhumisestasi, että tiedät KUKA täällä oikein jankkaa ja mitä.Tais osua ja upota![]()
Oijoi, mutta tietenkin ovat eri paikassa![]()
K:n + broidin seinä 18.2. Ja Sintsun seinä nyt
Markku ja B panee.Cindy lentää. K ja B panee![]()