K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten niin ei oo saaneet olla kahdestaan aikaisemmin? Mitä hittoa sä tiedät niiden ajanvietosta, kun sä näet vaan ne työhetket ja sen mitä itse jakavat someen? Mistä sä tiedät vaikka eläisivät jo ihan vakiintunutta arkea yhdessä? Kovat on sulla luulot omista tietämisistäs.
No ihan jo heidän molempien aikataulut kertoo siitä että mitään kovin pitkiä ”pieruverkkareissa sohvalla” aikoja ei oo vietetty. Siksi varmaan myös olleet toistensa työreissuissa mukana, koska muuten aika yhdessä jäis aika vähiin.

Miten niin ei oo saaneet olla kahdestaan aikaisemmin? Mitä hittoa sä tiedät niiden ajanvietosta, kun sä näet vaan ne työhetket ja sen mitä itse jakavat someen? Mistä sä tiedät vaikka eläisivät jo ihan vakiintunutta arkea yhdessä? Kovat on sulla luulot omista tietämisistäs.
No ihan jo heidän molempien aikataulut kertoo siitä että mitään kovin pitkiä ”pieruverkkareissa sohvalla” aikoja ei oo vietetty. Siksi varmaan myös olleet toistensa työreissuissa mukana, koska muuten aika yhdessä jäis aika vähiin. Ja varmasti he ovat olleet kahdestaan aiemminkin, tietenkin, mutta ei ehkä noin pitkään lomailun merkeissä. Eihän toi nyt ole kuin reilun vuoden suhde vasta.

Eihän täällä muuta ookaan kuin kaikilla omat luulot tietämisistään. Sullakin

Todisteita ei tietty oo, mutta mä luulen että olivat ekat pari viikkoa toisessa kohteessa, eivät Jeren kanssa nähneet ja sitten kun Marko ja miehensä saapuivat, myös B ja D vaihtoivat vielä paikkaa niin että vikoina päivinä näkivät Jereä ja co. En tiedä olivatko B ja D samassa paikassa muiden joksujen kanssa alussa, ehkä, ehkä ei. Ehkä olivat viettämässä sitå kahdenkeskistä aikaa, jota joku täällä peräänkuuluttaa, ja josta ei mitään todisteita tulla koskaan näkemään. Molemmat sopivasti myös olivat kokonaan pois somesta koko tuon ajan. Eiväthän he varmaan oo noin pitkää aikaa rauhassa saaneet kahdestaan ollakaan tässä vielä, että ihan terveellistä vähän tutustua paremmin siihen kumppaniin.
Täsmälleen näin ajattelen itsekin

Olipa kyllä mahtavaa, että saatiin tähän väliin tää Jeren ja Bojanin yhteinen loma! Seuraavksi odotellaankin sitten Areenakeikkaa ja Karnevaaleja. Ja sitä, näkevätkö pojat sitä ennen. Plus saadaanko Tuu mun luosta lisää pronoa!

Yhteistyössä