V
vierailija
Vieras
Katsoo muuten eri suuntaan.Selvis peppukuvan ottaja ja kenelle hymyili![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katsoo muuten eri suuntaan.Selvis peppukuvan ottaja ja kenelle hymyili![]()
Ai!No kerro sit meille muillekin.Selvis peppukuvan ottaja ja kenelle hymyili![]()
Samoissa paikoissa, samoissa majotuksissa koko lomanPaskat nyt hölmöläiset. Kukaan ei ole kiistänyt että on oltu samoissa porukoissa. Ainoa, mistä ollaan oltu erimielisiä on se, että kaikki eivät kuvittele tietävänsä suhteen laatua. Myös se on aivan yhtä todennäköistä, että ovat vain kaveriporukkaa.
Mun mielestä c:llä on sellaset kultaset kynnet. Mutta tatskaa tossa kyllä tuntuu näkyvän sekä kädessä että jalassa eli ei se ainakaan seija oo.Olipas.
C:n tatskat.Mun mielestä c:llä on sellaset kultaset kynnet. Mutta tatskaa tossa kyllä tuntuu näkyvän sekä kädessä että jalassa eli ei se ainakaan seija oo.
Tämä juuri. Olis kyllä outoa, että lemmenlomalla on koko ajan samoissa majoituksissa mukana pikkuveli ja sitä aikaisemmin myös Rony. Jos oltais kovin kyyhkyläisiä, luulis että olis ollut viimeiseen saakka siellä saarella myös. Vasta jatko näyttää onko mitään meneillään vai ei.Mimmiä ei voi kiistää mutta suhteen voi ellei oo enemmän evidenssiä.
Samoissa paikoissa, samoissa majotuksissa koko lomanIhan varmaan taas henkilöhtainen avustaja.
Ööö, eihän selvinnyt.Selvis peppukuvan ottaja ja kenelle hymyili![]()
Mustat kynnet ainakin laitatti stooreissaan taannoin.Mun mielestä c:llä on sellaset kultaset kynnet. Mutta tatskaa tossa kyllä tuntuu näkyvän sekä kädessä että jalassa eli ei se ainakaan seija oo.
Jep mustat kynnet oli, nyt vasta vaihtanut vaaleiksi.Mustat kynnet ainakin laitatti stooreissaan taannoin.
No voi toki olla. Mä kattelin sen instasta näitä reissukuvia ja niissä näytti vaaleilta. Mut en oo siis tarkemmin perillä. Tatskat näytti kyl just samoilta.Mustat kynnet ainakin laitatti stooreissaan taannoin.
Mustat kynnet hänellä oli edelleen tämän päiväisissä huonovointisuuskuvissa.Jep mustat kynnet oli, nyt vasta vaihtanut vaaleiksi.
Joo vasta pari päivää sitten kävi laitattamassa uudet kynnet, niistä oli stooreissa. Sitä ennen mustat.Mustat kynnet ainakin laitatti stooreissaan taannoin.
Minä ihan tossarina olen perillä että, arpoi siinä stoorissa valkoisten ja mustien välillä, laitatti mustat.No voi toki olla. Mä kattelin sen instasta näitä reissukuvia ja niissä näytti vaaleilta. Mut en oo siis tarkemmin perillä. Tatskat näytti kyl just samoilta.
Kyllä kait nyt aika lailla samoilla saarilla ainakin taisivat olla suurimman osan aikaa ja usein samoissa isoissa majoituksissakin. Sekään ei kerro sen enempää. kuin että samaa seuruetta on oltu. Tää on tää vanhakantainen ajattelutapa, että varsinkin jos nainen on näyttävä, hän varmasti on jonkun "hoito" tai tyttöystävä, jos porukassa on miehiä.C hän kirjoitti postauksiin että aika spontaanisti tuntui matkustavan ilman että aina tiesi mihin menee seuraavaksi. Ehkä sattui vaan samoille hoodeille Kärtsän jengin kanssa ja oli joitakin päiviä messissä. Mut suhdetta tosta ei kyllä saa tämänhetkisillä tiedoilla.
Niinpä onkin, muistan ehkä väärin, että ois just laittanut uudet.Mustat kynnet hänellä oli edelleen tämän päiväisissä huonovointisuuskuvissa.
”Hoito” sana kertoo sun vanhakantaisuudesta.Kyllä kait nyt aika lailla samoilla saarilla ainakin taisivat olla suurimman osan aikaa ja usein samoissa isoissa majoituksissakin. Sekään ei kerro sen enempää. kuin että samaa seuruetta on oltu. Tää on tää vanhakantainen ajattelutapa, että varsinkin jos nainen on näyttävä, hän varmasti on jonkun "hoito" tai tyttöystävä, jos porukassa on miehiä.
Laittoikin kynnet ihan viime viikolla ja ne oli mustat.Niinpä onkin, muistan ehkä väärin, että ois just laittanut uudet.
Boitsulle niinSelvis peppukuvan ottaja ja kenelle hymyili![]()
Se on syystäkin lainausmerkeissä, koska en itse käytä tuota sanaa ja ninmenomaan inhoan sitä. Yritäpä nyt ymmärtää, mitä kirjoitan.”Hoito” sana kertoo sun vanhakantaisuudesta.![]()