V
vierailija
Vieras
Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Itse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.Samaa kaveripiiriä, hölmö.
Olethan varmasti selvittånyt miksi pitää viedä ja onko jotain tehtävissä.Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Siis oikeestiItse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.
Mä vien mun miehen piikille. Ei jaksa enää.Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Itse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.
Olet sairas, ei mulla muuta.Mä vien mun miehen piikille. Ei jaksa enää.
Kommentoin tähän nyt vielä jälkikäteen. En usko, että sulla on edes tarvetta pudottaa painoa, mutta kannattaisi joka tapauksessa vähän relata ja varsinkin lopettaa täällä sua kiusaavien trollien kanssa riitely. Saattaisi sunkin kortisolitasot laskea ja sitä kautta ehkä painokin tippua.Noi kuntovalmentajankin elämänohjeet, aivan varmasti on muuttanut jotain eli vähentänyt syömisessään ja ehkä myöskin liikunnassa, eihän -13 kg pudotus muutoin mahdollista. Itellä on lähtenyt vuodessa vain -8 kg, ja sen jälkeen hyvin hitaasti. Tänä vuonna vain kaksi kiloa joulusta, plus että itse en voi pahemmin herkkuja syödä, muutoin lihoan. Juhlatilanteet sitten erikseen tietysti.
No niin, ei sulla mitään sanottavaa ollut, koska kaveriteoriasi alkaa rakoillaSiis oikeestimiten sairas pitää ihmisen olla, että tällä tasolla stalkkaa tuntemattomien ihmisten tekemisiä?
Ei tykkäillyt ennen Seiskankaan juttua. Jos susta ei oo mitään outoa tykkäysten loppumisessa, niin ok. Mulle se on merkki, että halutaan pitää salassaKylläpä on hirveän jännää. Kärtsä saattaa joskus tykkäillä peräperää muidenkin kavereidensa jutuista ja kommentoidakin. Sit yhtäkkiä ei kuukausikaupalla laita yhtään tykkäystä. Olen huomannut tän ennenkin. Riippuu todnäk siitä, mitä algoritmi tuo hänelle fiidiin, kun seuraa kuitenkin aikamoista määrää ihmisiä. Tajua nyt, että sulla on vaan kauhea tarve sovittaa palasia yhteen. Ihan saletisti Seiskan jutun jälkeen ei ainakaan ole halunnut tykkäillä, koska sun kaltaiset tulkitsisi ne kuitenkin suhteen vahvistuksena.
Sinun teoriasi on korttitalo. Moneen kertaan on jo todettu, että aika näyttä, miten on. Tässä vaiheessa on ihan turha esittää tietävää, koska mitään oikeasti oikeita faktoja ei ole tiedossa.No niin, ei sulla mitään sanottavaa ollut, koska kaveriteoriasi alkaa rakoilla
Et siis lukenut kommenttia. Ehkä K ei ole edes nähnyt niitä kuvia fiidissään. Samalla tavalla on joskus tykkäilemättä muidenkin kuvista pitkiä aikoja. Ymmärrätkö? Taidat olla todellakin putkiaivo.Ei tykkäillyt ennen Seiskankaan juttua. Jos susta ei oo mitään outoa tykkäysten loppumisessa, niin ok. Mulle se on merkki, että halutaan pitää salassa
Ollaanpa nyt nokkelia. Pysytään siinä, että SAATTAA olla uutisankka.Jos se kävelee kuin ankka, näyttää ankalta, niin voisiko se olla kirahvi?
Viisi lääkettä menee, 16v ja takajalat pettää melkein koko ajan. Pitkittäminen on kiusaamista.Olethan varmasti selvittånyt miksi pitää viedä ja onko jotain tehtävissä.
Joo ei oo nähnyt valmentajansa ja kämppäkaverinsa ja matkaseuralaisensa julkaisuja. Juu. Illanjatkoja sulleEt siis lukenut kommenttia. Ehkä K ei ole edes nähnyt niitä kuvia fiidissään. Samalla tavalla on joskus tykkäilemättä muidenkin kuvista pitkiä aikoja. Ymmärrätkö? Taidat olla todellakin putkiaivo.
Joillakin on vähän outo käsitys heteromiehen ja hyvånnäköisen aikuisen naisen yhteiselosta helteisessä Thaimaassa. Mut ei se mitään! Mä lähden syömäån pasta bolognesea!
Ymmärrän. Jalat on se paha juttu vanhoilla koirilla, kuten ohmisilläkim.Viisi lääkettä menee, 16v ja takajalat pettää melkein koko ajan. Pitkittäminen on kiusaamista.
K alkoi seuraamaan C:n bestistäkin vain "luonteen" takiaSulla on aika vanhanaikainen käsitys siitä, että nainen ja mies ovat pakosti "yhteiselossa" jos liikkuvat samassa porukassa. Erityisen umpiummehtunutta on vetoaminen ulkonäköön. Yhteiselosta ei ole todisteita muualla kuin sun päässäsi. Jotenkin haluat unohtaa, että tällä "kiihkeällä lemmenlomalla" on ollut samoissa kämpissä mukana Rony ainakin 2 viikkoa ja pikkuveli ihan koko ajan.
Ymmärrän. Jalat on se paha juttu vanhoilla koirilla, kuten ohmisilläkim.( Ole koirasi vierellä loppuun asti, se lähtee kanssasi vain unille
![]()
Joo ei oo nähnyt valmentajansa ja kämppäkaverinsa ja matkaseuralaisensa julkaisuja. Juu. Illanjatkoja sulle
K alkoi seuraamaan C:n bestistäkin vain "luonteen" takia(*)(*)