V
vierailija
Vieras
Suurimmalla osalla ei ole tällaista ongelmaaNäinpä juuri, ite en ainakaan kirjoittelisi samoja mihkään nimimerkkipaikkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suurimmalla osalla ei ole tällaista ongelmaaNäinpä juuri, ite en ainakaan kirjoittelisi samoja mihkään nimimerkkipaikkaan.
Sä oot jo myöhässä työtoiminnan päiväkahveilta. Varo, ettet menetä löytämiäsi ystäviä!Pieraisiko ruukku sun naamalle vai mikä sua vaivaa
En ole urputtanutkaan, toki tiettyihin asioihin puutun niinkuin aiemminkin.Et myöskään sinä. Joten jos haluat viettää aikaasi täällä, niin älä sit urputa
Ok, trolli. Jatka toki.Entä jos jollakulla ei ole ja haluaa jakaa vaikka sen koiran kuoleman täällä. Oikeuttaako se sinut tekemään asiasta pilkkaa. Mietipä sitä.
Oletko ikinä kuullut empatiasta, hyvistä käytöstavoista ja ylipäänsä netiketistä. Anonyymiteetti ei tarkoita sitä, että on ihan pakko tulla palstalle purkamaan omaa huonoa oloa ilkeilemällä muille, puhumalla paskaa, levittämään valeita ja suoltamaan pahantahtoisia trollauksia. Tästä ketjusta on tullut viime aikoina ihan hirveä johtuen just sinun kaltaistesi tyyppien kieroutuneesta luonteesta.Kannattaa hankkia se elämä ja ystäviä, nyt ois viimeistään aika tehdä niin. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta hakea sympatiaa täältä.
"Suurimmalla osallla" ... Siitähän sulla ei oo mitään aavistusta.Suurimmalla osalla ei ole tällaista ongelmaa
Ja uskonko sitä, että oli trollaus. Entä se toinen, joka kertoi vastaavan tarinan.Se oli mun trollaus, mulla ei ole ees koiraa. Se oli vitsi, tajua jo.
Moni on kyllä kirjoittanut tänne samaa, näkihän sen jo discordinkin menosta vs. vauva.Suurimmalla osalla ei ole tällaista ongelmaa
Trollitutkasi on pahasti epäkunnossa.Ok, trolli. Jatka toki.
Olen samaa mieltä. Vaikka täällä on tullut luettua kaikenlaista, niin kuitenkin tämän empatiapuutteisen viimeisin ilkeily hämmästyttää.Oletko ikinä kuullut empatiasta, hyvistä käytöstavoista ja ylipäänsä netiketistä. Anonyymiteetti ei tarkoita sitä, että on ihan pakko tulla palstalle purkamaan omaa huonoa oloa ilkeilemällä muille, puhumalla paskaa, levittämään valeita ja suoltamaan pahantahtoisia trollauksia. Tästä ketjusta on tullut viime aikoina ihan hirveä johtuen just sinun kaltaistesi tyyppien kieroutuneesta luonteesta.
Onpa julmaa tekstiä, kun tietää kuinka paljon on olemassa yksinäisiä ihmisiä.Kannattaa hankkia se elämä ja ystäviä, nyt ois viimeistään aika tehdä niin. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta hakea sympatiaa täältä.
No ainakin tämä ruukkua paneva on ihan omana itsenään."Suurimmalla osallla" ... Siitähän sulla ei oo mitään aavistusta.
Joku kirjoitti tåhän biisiin liittyen jonkun kommentin, joka mun piti palata vielä lukemaan kun oli niin le nokas. Puhuttiin jotain tissinrämpsytyksestä ja pipiksestä ja jääkiekon inhoamisesta.Hemmetin ihana biisi tossa C:n äskeisessä postauksessa (köysirata) Richy Mitch & The coal miners (Evergreen) Tuo hawaijisoitin harppu mikälie rämpsytin
Ei ole ollut sellaista tähän kys. viestiin liitettynä kyllä.Joku kirjoitti tåhän biisiin liittyen jonkun kommentin, joka mun piti palata vielä lukemaan kun oli niin le nokas. Puhuttiin jotain tissinrämpsytyksestä ja pipiksestä ja jääkiekon inhoamisesta.
Heh heh.No ainakin tämä ruukkua paneva on ihan omana itsenään.
Aika hauska, että hu*rittelu on sinusta ok.Onpa julmaa tekstiä, kun tietää kuinka paljon on olemassa yksinäisiä ihmisiä.
Nyt ei puhuta sinun jutuistasi.Aika hauska, että hu*rittelu on sinusta ok.
Jep. Aina kannattaa suhtautua lähtökohtaisesti niin että kirjoittaja on tosissaan eikä trolli. Koskaan ei tiedä.Täällä on omana itsenään olevia myöskin eli miksi ei voisi.
www.instagram.com
No minä en ees mieti mitään trolleja, en tehnyt niin vauvallakaan, haukkuvat viestithän voi ilmiantaakin suoraan.Jep. Aina kannattaa suhtautua lähtökohtaisesti niin että kirjoittaja on tosissaan eikä trolli. Koskaan ei tiedä.
Miten se liittyy tähän sun ikävään käytökseen. Samaa sarjaa olette kaikki.Aika hauska, että hu*rittelu on sinusta ok.