K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on hyvät käytöstavat ja empatiakykyä. Sen takia annoinkin neuvon, että normaalien ihmisten kannattaa kertoa asioitaan normaaleissa paikoissa, eikä vuodattaa niitä tänne. Toki saat tehdä niinkuin haluat, mut suosittelen hankkimaan keskusteluseuraa ja empatiaa muualta kuin täältä. Tossarit pilasivat tämän ketjun noin 2 vuotta sitten ja sen jälkeen ketju ei ole enää ollut normaali.
Ainakin tämän viestisi perusteella empatiataidoissasi on vielä paljon kehitettävää.

Onko täällä joku sitä mieltä että tää on nyt "menneen talven lumia"?

Tarkoitan että Häärijän keltainen asu, "I'm so lonely"- vuodatukset, "olen gay/bi vaikka todellisuudessa olen hetero" ym.avaukset ovat jo väsyttäviä.

Kannattaisi K:n jo mennä uusille urille eikä jämähtyä vanhaan joka ei enää kiinnosta ketään.

Tarkoitan että Häärijän keltainen asu, "I'm so lonely"- vuodatukset, "olen gay/bi vaikka todellisuudessa olen hetero" ym.avaukset ovat jo väsyttäviä.

Kannattaisi K:n jo mennä uusille urille eikä jämähtyä vanhaan joka ei enää kiinnosta ketään.
Jep, noi on vähän väsyttäviä ja suoraan sanottuna pelkään, että esim sen Bojanin kanssa tehdyn biisin mahdollinen promo on jotain tollasta gay-leikkiä, mikä alkaa olla hieman vaivaannuttavaa. Todellisuuden tietäen.

Mulla on hyvät käytöstavat ja empatiakykyä. Sen takia annoinkin neuvon, että normaalien ihmisten kannattaa kertoa asioitaan normaaleissa paikoissa, eikä vuodattaa niitä tänne. Toki saat tehdä niinkuin haluat, mut suosittelen hankkimaan keskusteluseuraa ja empatiaa muualta kuin täältä. Tossarit pilasivat tämän ketjun noin 2 vuotta sitten ja sen jälkeen ketju ei ole enää ollut normaali.
Oletko ihan varma, ettet omalta osaltasi pidä yllä vihan, ilkeilyn ja trollauksen ilmapiiriä yhtä kiitettävästi.
t. ei-tossari

Älkää nyt hvetti ruvetko tekopyhiksi. Tässä ketjussa on enää pari misogynistiä, tossari ja pari trollia. Ei täällä enää kukaan mitään normaaleja juttuja viitsi kirjoittaa. Lähinnä käydään naureskelemassa tai kauhistelemassa näitä juttuja mutta ei tänne kukaan mitään järkevää enää viitsi kirjoittaa
Älä unohda stalkkereita ja juoruilijoita ja paskanjauhajia Pahimpia kaikista.

Taidat olla nyt ihan pihalla kaikesta. Minkä kiven alta kaivauduit tänne jorisemaan joutavia.

No niin hyvinvointivalmentaja myöntää itsekin, että on tullut otettua hieman omaan kehoon liian isot silarit, ja vastauksissa kertoo, että on sooloreissulla. Sattumaa siis tämä Jeren porukan samaan aikaan siellä olo. Se vain, että nää hyvinvointiohjeet ei ihan täsmää siihen että on laihtunut, jossei muka tavoite ole.

Yhteistyössä