V
vierailija
Vieras
Hän häpeää omaa naiseuttaanTaasko haukut Erikaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän häpeää omaa naiseuttaanTaasko haukut Erikaa!
Taisit isästäsi puhua, tai muista oman elinpiirisi vaja keista.Kerroin sun tapauksen muille.
Tai ehkä muslimi, kulkee kokokaavussa.Hän häpeää omaa naiseuttaan
Eipä kuitenkaan sanonut mitään syksystä, ihan yleisesti sanoi Euroopasta.Vähän sus kyllä toi ”haluaisin kiertää ensi kesänä festareita ja mennä syksymmällä Eurooppaan”![]()
Markun ja Bojanin rakkaussuhde herättää nähtävästi vihaa.arkun
ei mun isällä ollut mitään ongelmaa tissien kanssa. Sinulla ne tissi ongelmat oliTaisit isästäsi puhua, tai muista oman elinpiirisi vaja keista.
Vammaileva pölö taas pääsemässä irti.Markun ja Bojanin rakkaussuhde herättää nähtävästi vihaa.![]()
Hämeenlinnan vankilassa on hyvä olla, ei paina tissit, ei rasitu polla
Kesän jälkeen, kun ei kerran osaa ajatella niin pitkälle, mutta kesään osaa.Eipä kuitenkaan sanonut mitään syksystä, ihan yleisesti sanoi Euroopasta.
Oot kade mun suurista meloneista, mitkä vallattomia pomppivat tiukassa topissa.Vammaileva pölö taas pääsemässä irti.
Missä empatiakykysi, miksi haukut noin julmasti muita?Vammaileva pölö taas pääsemässä irti.
Juu ei todellakaan, meinasin just itekin kirjoittaa samaa.Eipä kuitenkaan sanonut mitään syksystä, ihan yleisesti sanoi Euroopasta.
Sun nimi on Vammaileva Pölö. Ok, kiitos tiedosta.Vammaileva pölö taas pääsemässä irti.
Kirjoita normaaleja, ei Bojania loukkaavia viestejä sitten.Missä empatiakykysi, miksi haukut noin julmasti muita?
Missä empatiakykysi, miksi haukut noin julmasti muita?
Ihmsestähän näissä viesteissä täällä kehotettiin välittämään, mutta tajuatko sä sitä, kun asiaan liittyi koira, et.Vankilassa on paljon lusimassa sellaisia ihmisiä, jotka vihaa muita, eivätkä käsitä sitä itse. Eläimiä saatetaan paapoa, mut ihmisiä vihataan.
On kyllä ja kaiken lisäksi sun asenteet on helvetin vanhanaikaisia. Sulla ei ole mitään syytä kirjoitella loukkaavasti siitä, miltä joku näyttää tai miten elää elämäänsä tai postaa someensa. Trolli taidat kylläkin olla.Se ei ole naisvihaa, jos nauraa ja pitää tissiesittelijöitä noloina, mutta arvostaa ns. hyviä naisia.
TissikateusOot kade mun suurista meloneista, mitkä vallattomia pomppivat tiukassa topissa.
Siis onko luvannut olla siellä?
Vitsit kun tääkin muuttuisi matkan varrellaLostin laulaja sanoi jossain haastattelussa, että meillä on "spesial quest", ja arvaatte varmaan kuka.
Kekätossari ei oikein aina ymmärrä.On kyllä ja kaiken lisäksi sun asenteet on helvetin vanhanaikaisia. Sulla ei ole mitään syytä kirjoitella loukkaavasti siitä, miltä joku näyttää tai miten elää elämäänsä tai postaa someensa. Trolli taidat kylläkin olla.
t. empatiasta kirjoittanut
Eikö teidän muiden kuin vain meidän K/B shippareiden K-jutut oikein etene?On kyllä ja kaiken lisäksi sun asenteet on helvetin vanhanaikaisia. Sulla ei ole mitään syytä kirjoitella loukkaavasti siitä, miltä joku näyttää tai miten elää elämäänsä tai postaa someensa. Trolli taidat kylläkin olla.
t. empatiasta kirjoittanut
Mitä ihmettä meinaat. Tietenkään ei muutu, koska Kärtsä on luvannut olla LotLn keikoilla. Mun mielestä on ollut puhetta sekä Tampereen että Hesan keikoista.Vitsit kun tääkin muuttuisi matkan varrella![]()
Tajuatko, ettei hän ole edes paikalla?Kekätossari ei oikein aina ymmärrä.