V
vierailija
Vieras
Markku törkeyksistä kyse, enkä minä ole kohdellut huonosti koiran mennettävää, tietenkään.Oliko se Bojanin koira mikä kuoli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Markku törkeyksistä kyse, enkä minä ole kohdellut huonosti koiran mennettävää, tietenkään.Oliko se Bojanin koira mikä kuoli?
Bojanin koira on myös nimeltään Markku. No oho, sekä koira että mies tulevat paikalle, kun Bojan huutaa Markku.Markku törkeyksistä kyse, enkä minä ole kohdellut huonosti koiran mennettävää, tietenkään.
Sössön sössön.Bojanin koira on myös nimeltään Markku. No oho, sekä koira että mies tulevat paikalle, kun Bojan huutaa Markku.
Sössön sössön.
Lue uudestaan.Haukut muita kirjoittajia, missä empatiasi on.
Mitä pitää lukea uudestaan, sössön sössön vai höpö höpö?Lue uudestaan.
Ei hän sellaista kaivannutkaan. Lue uudelleen ja ajatus mukana tällä kertaa.Tämä ketju ei ole perustettu sinun henkilökohtaista elämää ja valitusta varten.
Markku ja Bojan Pee, söpöäOttaako Bojan Markun sukunimen? Bojan Pee, on siinä hieno nimi.
Kyllä Bojan selvästi kaipaa Markkua, hyvin se tulee ilmi vaikka ei olisi ajatusta mukana.Ei hän sellaista kaivannutkaan. Lue uudelleen ja ajatus mukana tällä kertaa.
Nyt liioitteletTää on ehkä yksi sekopäisimmästä ketjuista näillä mammapalstoilla. Ei varmasti Joksut ja Dz voi ees kuvitella, et heistä jauhetaan suomalaisella palstalla.
En todellakaan. Oksettaa jo pelkkä ajatus. Pue nyt hyvä mies vaatteet päällesi ja peitä tissit.Haluutteko nähdä mun aidot ja lihaisat jumalatar- läskitissit?
Tänhän määrittelee jokainen ihminen itse.
Onko täällä joku sitä mieltä että tää on nyt "menneen talven lumia"?
Tarkoitan että Häärijän keltainen asu, "I'm so lonely"- vuodatukset, "olen gay/bi vaikka todellisuudessa olen hetero" ym.avaukset ovat jo väsyttäviä.
Kannattaisi K:n jo mennä uusille urille eikä jämähtyä vanhaan joka ei enää kiinnosta ketään.
Herra Å saapui taas ketjuun![]()
Täällä on jollain kova tarve olla pätemässä ja ohjailla ihmisiä pois tästä ketjusta. Håntä harmittaa varmaan kun ei saa ilmaistua itseään riittävästi siellä paremman väen Discordissaan
Ei täällä mitään miehiä ole että.Herra Å saapui taas ketjuun
Ihan aidosta asiasta kirjoittanut oli, pönttö. Se että sinä et kykene siihen, ei kerro mitään.Muistetaanpa nyt että mitkä tahansa muut trollaukset on ookoo mutta elämällä/kuolemalla trollaus ei ole. Ei eläinten tai ihmisten.
En tarkoittanutkaan, että alkuperäinen viesti olisi ollut keksittyä. Mutta se jälkikäteen vitsiviestien vääntö siitä. Jotkut asiat on syytä jättää rauhaanIhan aidosta asiasta kirjoittanut oli, pönttö. Se että sinä et kykene siihen, ei kerro mitään.
No se nyt selkeästi olikin joku häiriintynyt.En tarkoittanutkaan, että alkuperäinen viesti olisi ollut keksittyä. Mutta se jälkikäteen vitsiviestien vääntö siitä. Jotkut asiat on syytä jättää rauhaan