V
vierailija
Vieras
Käärijä jakaa palkinnon Emma gaalassa lauantaina. Mahtaakohan uskaltaa astua punaiselle matolle? Kun ei uskaltanut UMK
ssa olla esillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On sulla sanavalinnatKäärijä jakaa palkinnon Emma gaalassa lauantaina. Mahtaakohan uskaltaa astua punaiselle matolle? Kun ei uskaltanut UMKssa olla esillä.
K on pikkupupu, joka jännittää ihan hirveästi koko ajan, tädin syliin tutilullaaOn sulla sanavalinnatMistä päättelet, että ei uskaltanut?
Tämähän se olisi.Käärijä jakaa palkinnon Emma gaalassa lauantaina. Mahtaakohan uskaltaa astua punaiselle matolle? Kun ei uskaltanut UMKssa olla esillä.
Käärijä jakaa palkinnon Emma gaalassa lauantaina. Mahtaakohan uskaltaa astua punaiselle matolle? Kun ei uskaltanut UMKssa olla esillä.
Käärijä jakaa palkinnon Emma gaalassa lauantaina. Mahtaakohan uskaltaa astua punaiselle matolle? Kun ei uskaltanut UMKssa olla esillä.
H on tehnyt myös omaa keikkaa jo koko viime vuoden ajan. Farmi Suomikin alkaa ihan just.Umk oli Häärijälle just sopiva paikka polkaista omaa uraa käyntiin, mikä se sitten onkaan
Mitä ihmeen omaa keikkaa?H on tehnyt myös omaa keikkaa jo koko viime vuoden ajan. Farmi Suomikin alkaa ihan just.
Esiintymisiä. On ollut ties missä messuilla ja tapahtumissa Häärijänä.Mitä ihmeen omaa keikkaa?
1. mummojen venyytyttämistä. 2. Bojanin viihdyttämistä sänkykamarissaMitä ihmeen omaa keikkaa?
Mä oon oppinu täällä konsanaan enemmän, kuin yliopistossa, Helsingin yliopistossa!Pierun äänenvoimakkuudella ei ole perimätiedosta huolimatta vaikutusta pierun hajuefektiin, joka on tutkimusten mukaan täysin riippuvainen siinä olevien hajuainesosien konsentraatiosta. Tulitikun sytyttäminen ei myöskään yleensä poista hajua, joskin se voi hieman peittää sitä
Härtsälle on yleisönsä ja kohderyhmänsä. Selvästikin. Mua ei se ainakaan haittaa lainkaan, hienoa että saa tehdä hommaa jossa viihtyy ja saa siitä vielä rahaakin. Ettei tartte vaan jumppavideoita tehä.