V
vierailija
Vieras
Eihän Petellä vaan ole pitkiä sieraimia?! Onko toinen sierain vähän vaarallisella pohjalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks täällä sitä ihmettelet? Mee seksihullu seksiosioos. Tää on PeteParkkos-ketju.Mihin se ihana ketju miestenvälisistä suihinottokokemuksista katosi seksiosiosta. Höh
Jannin miesmaku on outo.Janni ja Jari-Matti yhdessä![]()
Jymypaljastus! Jari-Matti Latvala ja Janni Hussi jälleen yhdessä – “Turha sitä on kieltääkään”
Kansaa kovasti kiinnostavan rallikaksikon hedelmällinen yhteistyö jatkuu jälleen.www.seiska.fi
![]()
Eivät ole pari, pöljä.Ihanaa, söpö pari!
Mitäs sitten?Eivät ole pari, pöljä.
Rumat miehet kiinnostaa sitä.Kuin?
No luepa juttu, ei ole minun tehtäväni palvella täällä.Mitäs sitten?
Etpä sinä siitä asiasta mitään tiedä.Rumat miehet kiinnostaa sitä.
Mitäs sitten?
Cindyn boyfriendMinkähänlainen sixpäkki-Kärtsä sieltä kuoriutuu!!!!
Häh ja sinäkö tiedät? Jannin paras kaveri.Etpä sinä siitä asiasta mitään tiedä.
Ai pihtiputaan pihisijä-kihisijä? Eipä se vantaalainen ookaan enää pullea niin! Vaan upea seksivenus!!!!Ketään ei kiinnosta enää se pullea vantaalainen, katseet on nyt Pihtiputaan karibialaisjumalassa.
Kelpaa esitellä pipiksen saunatiloissa! Katsoos nyt: Tämmönen tuli !Minkähänlainen sixpäkki-Kärtsä sieltä kuoriutuu!!!!
Ei kyl sykähdytä muaKetään ei kiinnosta enää se pullea vantaalainen, katseet on nyt Pihtiputaan karibialaisjumalassa.
Tönkkö esitys oli.Pete ei sykähdytä muuten kuin että omaa parit hyvät muuvit lavalla![]()
Kaukana pihisijästä. Venus? Sehän on yhtä naismainen ku Vantaan pyllerö itse. Petessä on roimaa alkumiehen voimaa.Ai pihtiputaan pihisijä-kihisijä? Eipä se vantaalainen ookaan enää pullea niin! Vaan upea seksivenus!!!!
Isäs oli tönkkö. Äitis on vieläki.Tönkkö esitys oli.
Mikä sua että-idaria sykähdyttää? Matti ja Teppo, joista aina puhut?Ei kyl sykähdytä mua![]()
Kelle esittelee, perheellisille heteromiehille?Kelpaa esitellä pipiksen saunatiloissa! Katsoos nyt: Tämmönen tuli !
Ei ollut minun kirjoitus, vajaa.Mikä sua että-idaria sykähdyttää? Matti ja Teppo, joista aina puhut?
No näin justiinsa.Tönkkö esitys oli.