K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meni sitten Lidl ikuiseen boikottiin.
”Poliisi kutsuttiin paikalle, kun 9-vuotias unohti maksaa muovipussin ruokakaupassa Helsingissä.

9-vuotias tyttö oli mennyt Tukkutorin Lidliin ostamaan itselleen välipalaa. Kun hän unohti maksaa ostamansa muovipussin, vartija otti tytön kiinni.”

Meni sitten Lidl ikuiseen boikottiin.
”Poliisi kutsuttiin paikalle, kun 9-vuotias unohti maksaa muovipussin ruokakaupassa Helsingissä.

9-vuotias tyttö oli mennyt Tukkutorin Lidliin ostamaan itselleen välipalaa. Kun hän unohti maksaa ostamansa muovipussin, vartija otti tytön kiinni.”

Ei ole tullut käytyä onneks muutenkaan enää, se sovellussysteemi niin hankala tuolla, plus enemmän tulee hyötyä S bonuksista suoraan pankkitilille.

Ihan samoja ääliöjuttuja on kirjoitettu molemmissa paikoissa. Jodelista ne poistuu kyllä äkkiä ilmiannoilla. En vaan käsitä, miten kukaan oikeasti viitsii spämmiä niitä. Naurettavaa.
Ei mitenkään suoraan samanlaisia viestejä, että olisivat täältä, aika moni normaaliälyinen tietää kuitenkin jodelin säännöt, eipä sieltä vain kovin helpolla lennä ulos. On minullakin taidettu miinustella ainakin jotain kolme kirjoitusta poies, ei vähään aikaan enää. Plus oon mode, ja kohta tulee karmaa 100000 täyteen.

Ei mitenkään suoraan samanlaisia viestejä, että olisivat täältä, aika moni normaaliälyinen tietää kuitenkin jodelin säännöt, eipä sieltä vain kovin helpolla lennä ulos. On minullakin taidettu miinustella ainakin jotain kolme kirjoitusta poies, ei vähään aikaan enää. Plus oon mode, ja kohta tulee karmaa 100000 täyteen.
Pääseekö noin vähällä modeksi? Mulla on 210 000 ja pikkunättien jodelilaisten kanssa pilailu on hauskaa !

On siellä kyllä ihan hyviäkin ketjuja

Uloste on eläimen peräaukosta poistuvaa ruoansulatuksen jätettä. Uloste on yleensä kiinteähköä ainetta, joka koostuu ruoan sulamattomista osista, bakteereista, limasta ja ruoansulatuselimistön omista eritteistä.

Yhteistyössä