V
vierailija
Vieras
Itse oot vanha, ei heidän tarttekaan, ketjulaisten kirjoituksiin puutuin.Ei he sun hyväksyntää kaipaa ystävyydelle, vanhan pakkomielteisen mamman![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse oot vanha, ei heidän tarttekaan, ketjulaisten kirjoituksiin puutuin.Ei he sun hyväksyntää kaipaa ystävyydelle, vanhan pakkomielteisen mamman![]()
Ää, en ollut kyseisessä pentti pöntti keskustelussanne mukana edes.Miehen, Pentistä kyse.
Näihän se on, tykkää myös kutsua naisia possuiksi.Miehen, Pentistä kyse.
Olen nainen itsekin ja ilmettä kutsuin (yhden kerran huom)Näihän se on, tykkää myös kutsua naisia possuiksi.
Kamala mies!Näihän se on, tykkää myös kutsua naisia possuiksi.
Niinhän sinä taidat olla.Kamala mies!
Hyiii, kuka mies kutsuu naisia possuiksiNäihän se on, tykkää myös kutsua naisia possuiksi.
Ei ole kekään yleisesti kutsunutkaan, plus minä en ainakaan ole mies.Hyiii, kuka mies kutsuu naisia possuiksi![]()
Mun taas tekee todella pahaa lukea tätä kaikkien ilkeää haukkumista täällä.Sen sormet ovat nykyään nippu liikaa höyrytettyjä nakkeja. Vanhat sormukset puristaa, hankkisi uusia tai tekisi tuolle turpeudelleen jotain. Näytti Emma-puvussaankin kuin joltain pyylevältä kuusikymppiseltä Neumannilta, tekee pahaa katsoa.
Discord on tollaisia herkkänahkaisia varten kai.Mun taas tekee todella pahaa lukea tätä kaikkien ilkeää haukkumista täällä.
Discord on tollaisia herkkänahkaisia varten kai.