K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä järki ottaa 4g:tä enää, mutta itellä hiukan huonontunut ehkä kun vaihdon Elisalta Telialla, ei nyt mitenkään paljoa, mutta junamatkoilla huomaa ja sit kun piti la kattoo mellojen finaalia niin puhelin meni hetkeksi ihan tilttiin, silti kartaltakin ku kattoo pitäis olla erinomainen mobiilinetti tällä alueella Telia 5g ja muutenkin lähellä isomman kaupungin rajaa.

Mikä järki ottaa 4g:tä enää, mutta itellä hiukan huonontunut ehkä kun vaihdon Elisalta Telialla, ei nyt mitenkään paljoa, mutta junamatkoilla huomaa ja sit kun piti la kattoo mellojen finaalia niin puhelin meni hetkeksi ihan tilttiin, silti kartaltakin ku kattoo pitäis olla erinomainen mobiilinetti tällä alueella Telia 5g ja muutenkin lähellä isomman kaupungin rajaa.
Halvempi ja 5G:llä oikeasti jotain merkitystä vain himopelaajille ja streamaajille. Ja jostain syystä mulla nopeampi tää 4G, oon varmaan kaistan ainoa käyttäjä Hgissä 😄

No ei kyllä mun tietämät miehet halaile noin, että toinen työntää itsensä ja vehkeensä tappituntumalle kädet kiedottuna toisen ympäri ja pidetään vielä kädestä kiinni ❤️
No hohhoijaa, oudompaa jossois kääntänyt Johanneksen tossa, onhan ne voinut vaikka nähdä et joku kuvaakin, ja mitä väliä ees ku tyttikset taitaa olla molemmilla. Ei toi tilanne kauaa oo kestänyt.

Yhteistyössä