V
vierailija
Vieras
Pentti on kekätossari.Onko Pentti siis kuuma homo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pentti on kekätossari.Onko Pentti siis kuuma homo?
Ei ole, minä en ole mies että.Pentti on kekätossari.
Ai se on mies?Pentti on kekätossari.
Pentti on biseksuaali.Onko Pentti siis kuuma homo?
En nyt sanoisi näin. Ne naiset, joiden kanssa on päätynyt esim. parisuhteeseen, on olleet kaikkea muuta kuin pintaliitäviä influbeibejä. Ihan tavallisia, jalat maassa olevia suomalaisnaisia. Saahan sitä ihailla ties millaisia tyyppejä, mutta elämä eletään ihan muunlaisten kanssa.
No en ole tietenkään, en osallistunut koko penttipöntti keskusteluun edes, väärintunnistelevat vauhdissa.Ai se on mies?
Höpön löpöä, sinä niistä entisistä mitään tiedä.En nyt sanoisi näin. Ne naiset, joiden kanssa on päätynyt esim. parisuhteeseen, on olleet kaikkea muuta kuin pintaliitäviä influbeibejä. Ihan tavallisia, jalat maassa olevia suomalaisnaisia. Saahan sitä ihailla ties millaisia tyyppejä, mutta elämä eletään ihan muunlaisten kanssa.
Uusimmassakin tuttavuudessa oikein äly loistaa.No tämä. Eikä tarvitse edes aina ihastella pelkkää muodokkuutta. Nainen ei ole pelkät tissinsä, vaan ihminen, joka voi olla vaikka miten viehättävä, hauska, lämmin ja jopa älykäskin.
Erika on ainakin pelkät tissit.No tämä. Eikä tarvitse edes aina ihastella pelkkää muodokkuutta. Nainen ei ole pelkät tissinsä, vaan ihminen, joka voi olla vaikka miten viehättävä, hauska, lämmin ja jopa älykäskin.
Juu, Pentti Liedosta.Ai se on mies?
Höpön löpöä, sinä niistä entisistä mitään tiedä.
Minttu vaikuttaa kyllä ihan älykkäältä tyypiltä.Uusimmassakin tuttavuudessa oikein äly loistaa.
Tiedetään.Minä kekätossari asun Liedossa, yks kaukaisempi sukulainen kyllä myös.
Ei se videolla oleva kyllä.Kyllä tiedetään. Tavallisia ja nättejä naisia ovat olleet.
t. eri
Hohhoijaa, äläpä muokkaile tekstejä, en ole kertonut asuinpaikkaani täällä.Tiedetään.
Sinä se Pentti jaksat jankata.Minä kekätossari en asu Liedossa, yks kaukaisempi sukulainen kyllä.
En ole mies, pöljä. Ei kiinnosta teiän hahmot muuteskaan.Sinä se Pentti jaksat jankata.
Ai ei ole nätti ja tavallinen vai? Onhan.Ei se videolla oleva kyllä.
Hyvinvointivalmentajan ns. aivotoiminnasta puhuin.Minttu vaikuttaa kyllä ihan älykkäältä tyypiltä.
Pystyy sun käyttämistä murresanoista päättelemään helposti.Hohhoijaa, äläpä muokkaile tekstejä, en ole kertonut asuinpaikkaani täällä.
Eikä sun vähäinen aivotoiminta Pentti.En ole mies, pöljä. Ei kiinnosta teiän hahmot muuteskaan.
Kekähän nyt ei ainakaan viittaa Turun seutuun millään tapaa, en ole Liedossa ikinä itse ees käynyt, mitä oon ite käyttämiäni sanoja tutkinut niin monella murrealueella käytetään noita, ei tällä asumallani seudulla käytetä vahvaa murretta ees tai harva käyttää.Pystyy sun käyttämistä murresanoista päättelemään helposti.
Tuskin nyt siitäkään mitään oikeasti tiedät. Oma aivotoimintasi ainkin on aika rajallinen näistä kommenteista päätellen.Hyvinvointivalmentajan ns. aivotoiminnasta puhuin.